Perrern Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Synes jeg kunne spandere på meg et gledesutbrudd nå som jeg ikke kom opp i noe til eksamen. Verken Skriftlig eller muntlig =D Er glad nå. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer da! Digg følelse, som jeg aldri har hatt tror jeg (kom opp i det som var) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Den er kjip. Var kun 1 yrkesfaglig linje vg1 som kom opp i skriftlig og kun 1 gruppe som kom opp i muntlig. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer ! Din jævel... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Tusen takk, jeg nyter hvert øyeblikk Kom du opp? Endret 10. juni 2008 av Polemos_Theos Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Gratulerer . Er selv egentlig glad jeg måtte ha eksamen nå som jeg allerede er ferdig med de . Lenke til kommentar
Enel Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hoho, var sikker på at jeg skulle komme opp til eksamen... det var trekkning fredag den 13 Heldigvis ble det en bra dag, ingen i Tromsø kom opp til eksamen... og bussen kom når den skulle(ett mirakel) Nå er det bare chilling, til neste skole år begynner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå