hysoto Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Bare lurer på når Onecall sender ut fakturaen på mail. På "minSide" hos onecall har jeg svimlende 30 Kroner som er faktuert, men har ikke fått mail, enda. Den kommer nok forhåpenligvis når den skal. Men greit med litt info for å slippe unødvendig inkasso Er også min første regning derfra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ca midten av hver måned. Eller så kan du bare lagre kid- og kontonr og betale den summen på "min side". Eller så kan du opprette avtalegiro så fakturaen blir trukket automatisk. Lenke til kommentar
hysoto Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Takker så mye for svar :-). Da regner jeg med at mailen kommer i løpet av de nærmeste dagene. Siden det er min første regning derfra, har jeg ikke fått noen "kid" enda. Har tenkt å opprette avtalegiro. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 At OneCall ikke tilbyr eFaktura var noe av det jeg var skeptisk til etter at jeg byttet (NetCom-dekningen ut sommeren var det andre). Kan berolige med at du varsles per mail to uker før avtalegirotrekket går, og at OneCall jobber med å oppdatere fakturadelen på 'Min side' så den skal bli mer oversiktlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå