EmmJay Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det neste kapittelet i den populære skytespillserien tar oss tilbake til andre verdenskrig og Stillehavet. Les mer Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Etter CoD4 har jeg liten tro på dette. Særlig siden de går tilbake til andre verdenskrig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg er positiv til at de går tilbake til 2.verdenskrig igjen, særlig hvis fysikkmotoren og alt det grafiske blir ved det samme. Hadde vært stilig med et skikkelig bra 2.Verdenskrigs skytespill til Xbox360. Lenke til kommentar
Mittnavnher Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 drit og dra. er så Jæ*li lei 2. verdenskrig. Ja vi vant kom over det. Jeg vil til Agfganistan inn i huler og kjempe i varmen. Møkk detta her alstå. Jaja, da kommer vel Battlefield BC til å leve enda lenger. Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Utvikler: Treyarch Uff, uff! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) CoD4 var heeerlig, men litt kort. I følge blant annet VG247 skal Call of Duty 5 utvikles av Treyarch, de samme som lagde Call of Duty 3, men det loves at de skal få mer tid enn de elleve månedene de fikk på det.Er ikke CoD, CoD2 og CoD4 fra samme studie, men det er CoD3 som er så dårlig? Selv om de fikk litt dårlig tid forrige gang er jeg skeptisk til CoD5 fra CoD3-utvikleren. Endret 10. juni 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er en single-player campaign også eller? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 det blir vel det som på alle de andre spillene, men tror ikke det kommer til å bli like bra som 4eren, og som nevnt over så er det idiostisk at de som lagde 3eren skal få en ny sjanse, cod 3 er det dårligste spillet jeg har spilt ever! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nå er jeg brutalt PISSE lei av 2 verdenskrig! Det finnes allerede et (sikkert tresifret) tosifret antall WWII spill nå, gi opp! Ikke nok med det, nå skal pinadø Treyarch få muligheten IGJEN til å rasse opp spillet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 drit og dra. er så Jæ*li lei 2. verdenskrig. Ja vi vant kom over det. Jeg vil til Agfganistan inn i huler og kjempe i varmen. Møkk detta her alstå. Jaja, da kommer vel Battlefield BC til å leve enda lenger. Blir Battlefield BC lik demoen i det hele tatt er det allerede død og begravet for min del. Men fikk ikke med meg at Treyarch skulle utvikle 5ern... Jaja, blir nok 4ern for meg frem til neste Xbox kommer ut da regner jeg med. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nå er jeg brutalt PISSE lei av 2 verdenskrig! Det finnes allerede et (sikkert tresifret) tosifret antall WWII spill nå, gi opp! Ikke nok med det, nå skal pinadø Treyarch få muligheten IGJEN til å rasse opp spillet. Sier meg helt enig her. Snes det får være grenser hvor mye suppe de skal koke på denne spikeren. Hjelper ikke at det er aldri så voldelig, og har en grafikk av en annen verden. Nok er nok. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg sa meg lei på 2.Verdenskrigs-spill en gang i tiden jeg også. Så kom Brothers in Arms.. (nok et WWII spill som kommer til Xbox 360 <3) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg får allergiske utslett og flass hvis jeg må ta i enda et digitalt Thompson-gevær. Nå får det være nok. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Herlig! Stillehavskrigen er svært spennende. Lenke til kommentar
fug Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 At man fortsetter å lage krigsspill. De er jo helt like alle mann. Og så heter de jaggu nesten det samme også. Nesten alle heter noe med Ops, noe med Front, eller noe med Wars. Naturlig nok. Ùansett, en sjanger så oppbrukt som war-fps er vanskelig å finne! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ser for meg at Infinty Ward begynner å jobbe med CoD6 rett etter at de er ferdige med James Bond prosjektet sitt. Da blir det vel annenhver gang hvor IW blir dem som må fortsette å gi serien et godt navn. At de går tilbake til WW2 er jo også "a huge slap in the face", særlig når vi ser hvor utrolig mye mer morsomt det er å løpe rundt med moderne våpen/perks. (Har bare spilt CoD2 og CoD4, fantastiske spill begge to.) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvorfor er alltid brukerne raskere en skribentene med å komme med nyheter? Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Hvorfor er alltid brukerne raskere en skribentene med å komme med nyheter? Fordi at den gruppen du kaller "brukerne" er i milliontall og har vakt hele døgnet. Skribentene jobber som oftest en vanlig arbeidsdag, og når en nyhet kommer ut i en amerikansk tidssone, er mange av de europeiske skribentene gått av jobb. Dette er også en sak som i første omgang kommer fra brukerne selv, ettersom Activision har gitt sakene til print-medier som igjen har blitt scannet og lagt ut på nett. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Når COD4 kom ut var det stort, Infinity Ward tok eit steg fram med COD serien. Og nå skal dei liksom ta eit steg tilbake igjen. Nei, det blir nok ikkje like stor suksess som COD4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg