hertugen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Heisan, jeg trenger hjelp til å finne ett bra kabinett. Kabinettet må holde ATX standard på både hovedkort og strømforsyninger. Jeg ser mye som er interesant, LianLi, Silverstone, Zalman, etc, men jeg greier liksom ikke å bestemme meg helt. Jeg håper å få litt tilbakemeldinger fra forumbrukerne, om hva Dere bruker, og ikke minst, fordeler og ulemper med Deres HTPC kabinett. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Selv så har jeg et Silverstone L20M (OBS finnes 2 typer: L20 og L20M). M-varianten har innebygged VDF og medfølgende fjernkontroll Jeg er veldig fornøyd med kabinettet. Er godt og luftig og har plass til 6 disker dersom du skulle ønske det (3 + 3 med 80mm/92mm vifter forran), samt 2 CD-drev og en diskettstasjon (som du seff kan benytte til HD også). Personlig har jeg kun en disk i kabinettet og resten i en filserver for minimal lydstøy. Bak er det plass til 2 80mm vifter, samt at det er plass til en på høyre side av kabinettet. PSU'en har 2 egne vifteåpninger slik at den trekker inn luft utenfra på siden og ut igjen bak. Eneste jeg har å utsette på kabinettet er at det ikke er 120mm vifteplasser, men et par stille 80mm vifter fikser den biffen fint Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Det er ett interesant kabinett. Er det mulighet for filtre foran viftene? (jeg har en tendens til å få mye støv) Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det har jeg faktisk ikke sjekket, men vil ikke tro at det er noe problem. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Takker for tipset, Nero Burningwr00m Jeg tror jeg kommer til å bestille dette kabinettet du anbefaler. Er forresten en fordel at det ikke er montert vifter fra fabrikken, jeg hater kabinetter med halvdårlige vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå