SnowDOG_ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Da eg skulle oppgradere fimrwaren til netopia routeren får eg opp dette ..:: Velg ønsket konfigurasjon Oppgrader firmware til versjon 5.3.5 (her kan eg merke at eg vil oppgradere firmware men så ser eg meldingen nede) Programvaren i din ruter er for gammel til at du kan benytte endringsverktøyet. Du må først oppgradere firmware til den nyeste versjonen, og deretter bruke endringsverktøyet på nytt etterpå. Kan eg oppgradere eller ikke? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 ja du kan (må) oppgradere. teksten mener at firmware'en du har er for gammel til og konfigureres. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er ikke lov til å oppgradere firmware, det er ikke din eiendom Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er ikke lov til å oppgradere firmware, det er ikke din eiendom ...selv om NGT sier du skal gjøre det ? Personlig så har jeg ikke tørt å oppgradere firmware pga at jeg har hørt om mange som sliter med ustabil router etterpå. Men hvis den er ustabil fra før så har dere ingenting å tape skulle jeg tro.... Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Ring NGT kundeservice da vel. Du kan oppdatere firmwaren i ruteren "innenfra" (over telnet) ved hjelp av TFTP. Det kan de nok guide deg gjennom. E Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 <pirke mode=on content='Og bare en liten melding til Sjantiok: "Infinitely" skrives "Infinitely".' / > E Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 <pirke mode=on content='Og bare en liten melding til Sjantiok: "Infinitely" skrives "Infinitely".' / > E takk for rettelsen. min engelsk er ikke spesielt god :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Hmmm tenkte å oppgradere siden andre også har gjort det men at den blir ustabilt etterpå?? Er det noen som har oppgradert via nettsiden til NGT uten at routeren klikker? Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 kja...jeg har oppgradert, men router min var ustabil fra før, men ble litt bedre når jeg oppdaterte firmwaren, fra nettsiden deres. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 jeg har oppgradert selvom routeren min var stabil. har ikke hatt noen ustabile tendenser ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå