k1mzor Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nede i stuen har vi en tuner med kort. Er det noen muligheter for at jeg kan få alle kanalene opp til tv'en i loftstuen uten å måtte kjøpe en til tuner med kort, eller gå ned og skifte kanal for hver gang? Har canal digital! Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Nede i stuen har vi en tuner med kort. Er det noen muligheter for at jeg kan få alle kanalene opp til tv'en i loftstuen uten å måtte kjøpe en til tuner med kort, eller gå ned og skifte kanal for hver gang?Har canal digital! Tror nok ikke det er mulig. Det går an å koble det slik at du får samme bilde på begge TV'ene, men det er jo ikke det du spør om. Imidlertid har jo CD (og andre aktører) god rabatt på "TV nr.2", se f.eks. her for oversikt over CD sine "Alle Rom"-løsninger. Tror de kjører kampanjer på dette med (u)jevne mellomrom. Med denne løsningen må du trekke kabel fra parabolhodet og til loftstuen (alternativt går det kanskje an med en splitter der TV'en står idag, dette er det andre som kan mer om). Edit: Jeg gikk visst ut fra at du har parabol og ikke kabel-TV. Hvis du har kabel-TV vet jeg ikke helt, godt mulig de har tilsvarende tilbud der, men fant ingenting på hjemmesidene i farta.. Endret 10. juni 2008 av RVF Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Einaste løysing (utanom ekstra dekoder) er vel å kjøpe trådlaus sendar og mottakar som også overfører signalet frå fjernkontrollen. Dermed kan du ta med fjernkontrollen på loftet, og sjå på TV frå stova. Begge TV-ane vil med denne løysinga sjølvsagt vise same kanal. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg holder på med et prosjekt der jeg har montert en RF-modulator. Da sender jeg dekodersignalet over antenne-anlegget som det skulle vært kabelnett. Men skifter jeg kanal på dekoderen så skifter jeg på alle fjernsynene som har instillt denne 'kanalen'. Litt problemer med å kjøre det sammen med eksisterende kabelnett fra Get, men selvstendig virker det kjempe så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå