Gå til innhold

Ny kameramobil - Nokia, SE eller evt iPhone?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en ny mobil og er spesifikt på utkikk etter en som har et godt kamera. Jeg ønsker også GPS, men kan droppe det hvis kameraet er veldig bra.

Jeg har veldig gode erfaringer med SE, liker menysystemet deres som jeg synes er litt mer brukervennlig enn f.eks Nokia sitt.

Har nettopp kvittet meg med min Samsung SGH-800 som er den desiderst verste mobilen jeg har vært borti. Har også tidligere dårlige erfaringer med Samsung som etter min erfaring bare er dyktige på design av skallet.

Valget akkurat nå står mellom N82, N95 og SE's nye C900 (eller hva den heter). ER også en stor fan av designet på iPhone, men er litt skremt av dens mangler, spesielt vedrørende "basic" funksjoner som MMS, manglende støtte for Vcard og lavt minne i meldingsboksen.

Hva er forskjellene mellom N82 og N95 og hva tilbyr de som SE's nye mobil ikke har? Og hva er for- og bakdelene med N-serien kontra E-serien til Nokia. Evt hvilke andre alternativer kan anbefales.

Design (dvs en mobil som ikke er alt for klumpete) betyr også en del for meg.

Jeg har ikke behov for avanserte bedrifts-løsninger ( i mangel av en bedre beskrivelse, håper dere skjønner hva jeg mener).

Pris er uvesentlig.

Takk på forhånd :)

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg har forstått deg rett så har du behov for et godt kamera, og liker iPhone sitt design, samtidig som du ikke har behov for "avanserte bedrifts-løsninger"?

Da passer jo LG KU990 ypperlig til deg. Da kan du jo til-og-med laste ned et iPhone-tema hvis du vil =)

Lenke til kommentar

Jeps, du har forstått meg rett :)

Takk for tipset. Jeg har sett litt på den før, men jeg sliter veldig med å "bytte" til et annet merke enn SE og Nokia. Erfaringene mine er ikke spesielt bra med andre merker, mest pga at jeg ikke klarer å like meny-systemer og det at Nokia og SE ofte har litt fikse løsninger på de mest brukte funksjonene som ikke konkurrenter har.

Skal en tur til byen i ettermiddag for å se på og teste de tre nevnte telefonene.

Spesifikasjonsmessig så er vel N82 den jeg har lyst på, er bare litt usikker på designet og hvordan knappene er. Men det er det jo bare jeg selv som kan avgjøre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...