Gjest Andrian Jeftchjew Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei sann. Lurer på om jeg bare skal bruke barbermaskinen til å fjerne håret både over penis og under på sekken, eller om jeg heller bør ty til noe mer avansert? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kommer an på barbermaskin type. Hvis du har busk vil jeg anbefale å klippe litt med saks, deretter gå over med barbermaskin på et nivå som ikke gir deg helt glatt barbering. (Lett å skjære seg ) Deretter bruke høvel. Etterpå er det bare å holde håret i sjakk med passelig hyppig høvling Lenke til kommentar
olhartvig Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vil anbefale denne "kroppspleie" maskinen som philips kaller den Den fungerer ihvertfall utmerket til ditt formål uten å gi nupper og sår som du ofte får av vanlige grove barbermaskiner. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Høvel og rennende vann er det absolutt beste. Lenke til kommentar
Gjest Andrian Jeftchjew Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Avanserte greier. Ettersom jeg aldri har barbert meg med høvel ser det ut som om jeg må skaffe meg en av disse "kroppspleie"-maskinene. Kan ikke forstå at barbermaskinen min hadde gitt meg sår - har aldri fått det i ansiktet vertfall - men jeg stoler jo på at dere har rett Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ta det fra en som har hatt glatt pung i over 10 år, best resultat får du ved å bruke høvel og rennende vann. P.S Ikke bruk etterbarberingsvann på snoppen, selv om det frister. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du kan jo bruke barbermaskin til å stusse litt, men det ville jeg vært litt forsiktig med. Bruk varmt vann og helst litt barberskum for å mykgjøre huden, før du går over med en barberhøvel. Unngå sløve barberhøvler og for hardt trykk. Avslutt gjerne med å skylle med litt kaldt vann og klappe huden tørr med et håndkle. Huden kan med fordel smøres inn med en uparfymert fuktighetskrem etterpå. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) P.S Ikke bruk etterbarberingsvann på snoppen, selv om det frister. Har hørt at etterbarberingsvann kan skape sterilitet hvis påført på testiklene over tid. Virker også logisk, da huden ikke bare er tynn på området (høy absorberingsfaktor), men testiklene (samt andre områder på kroppen) er ømfintlig ovenfor fremmede substanser med undergrupper av petroleum. Endret 10. juni 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Gjest glatt Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har shavet meg nedentil i over 9 år. Jeg bruker vanlig høvel, men aldri noe vann. Syns alt går lettere da. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Pass på å barbebe deg med "hårretingen" ellers kan det fort bli nupper og denslags.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Pass på å barbebe deg med "hårretingen" ellers kan det fort bli nupper og denslags.. Da blir det jo ikke glatt nok... bre smør godt med en body lotion eller noe... blir så smooth, så... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Du kan faktisk oppleve å "vri" hårrøttene. Det er ikke mye smooth eller behagelig. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Veet anbefales. Kjapt, enkelt og rimelig. Skulle til å si smertefritt men eg beit det i meg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Veet anbefales. Kjapt, enkelt og rimelig. Skulle til å si smertefritt men eg beit det i meg Det er ren tortur det! Blahrgh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg