Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Barbere seg nedentil

Gjest Andrian Jeftchjew

Anbefalte innlegg

Gjest Andrian Jeftchjew

Hei sann. Lurer på om jeg bare skal bruke barbermaskinen til å fjerne håret både over penis og under på sekken, eller om jeg heller bør ty til noe mer avansert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på barbermaskin type. Hvis du har busk vil jeg anbefale å klippe litt med saks, deretter gå over med barbermaskin på et nivå som ikke gir deg helt glatt barbering. (Lett å skjære seg :cry: ) Deretter bruke høvel. Etterpå er det bare å holde håret i sjakk med passelig hyppig høvling :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Andrian Jeftchjew

Avanserte greier. Ettersom jeg aldri har barbert meg med høvel ser det ut som om jeg må skaffe meg en av disse "kroppspleie"-maskinene. Kan ikke forstå at barbermaskinen min hadde gitt meg sår - har aldri fått det i ansiktet vertfall - men jeg stoler jo på at dere har rett :thumbup:

Lenke til kommentar

Du kan jo bruke barbermaskin til å stusse litt, men det ville jeg vært litt forsiktig med. Bruk varmt vann og helst litt barberskum for å mykgjøre huden, før du går over med en barberhøvel. Unngå sløve barberhøvler og for hardt trykk. Avslutt gjerne med å skylle med litt kaldt vann og klappe huden tørr med et håndkle. Huden kan med fordel smøres inn med en uparfymert fuktighetskrem etterpå.

Lenke til kommentar
P.S Ikke bruk etterbarberingsvann på snoppen, selv om det frister. :D

Har hørt at etterbarberingsvann kan skape sterilitet hvis påført på testiklene over tid. Virker også logisk, da huden ikke bare er tynn på området (høy absorberingsfaktor), men testiklene (samt andre områder på kroppen) er ømfintlig ovenfor fremmede substanser med undergrupper av petroleum.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...