RamGuy Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har fått en liten gåte å løse, som jeg kunne trengt litt hjelp med. Det jeg har fått vite er som følger: Det er en gjenstand vi skal frem til, på seks bokstaver som slutter på n. Du finner det for det meste utendørs, men kan også være innendørs. Det kan være mindre enn en mobil, men også på størrelsen med en fotball. Og det visstnok ikke en "hverdagslig gjenstand", altså ikke noe som nødvendigvis alle familier har. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nermeste jeg kommer er "stein" men det er en bokstav for lite. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Syns det var litt for lite detalje. Kan jo være omtrent hva som helst. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) fuglen Endret 10. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kanin. (Kaninunger er mindre enn en fyrstikkeske.) (Lukter litt 20 sørsmpål her: Er det mineralriket? Er det noe man kan pynte opp i stuen med? osv) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Kan være mye rart ja, men jeg fikke ikke vite noe mer. Uten om at hun har sett det på et bilde, men du kan jo se hva som helst på et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå