Nutjob Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei! Kan noen komme med tips her hva dere bruker av kosttilskudd for å "øke" eller "framskynde" effekten av treninga. Tenker da på muskelkraft og styrketrening. Ting som fungerer "bedre" enn kreatin og protein? OBS: boling er ikke vits å nevne en gang, for det kommer jeg ikke til å vurdere uansett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 For å øke i styrke er det primært proteintilskudd og kreatin som hjelper, som du nevner. Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvis du ønsker og holde deg innenfor lovens rammer så er det vel ikke så mye mer enn det. Kansje ett koffein/energi preparat før trening for litt ekstra energi. Lenke til kommentar
haorif_oey Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei! Kan noen komme med tips her hva dere bruker av kosttilskudd for å "øke" eller "framskynde" effekten av treninga. Tenker da på muskelkraft og styrketrening. Ting som fungerer "bedre" enn kreatin og protein? OBS: boling er ikke vits å nevne en gang, for det kommer jeg ikke til å vurdere uansett. Veldig bra at du holder deg unna boling. Jeg har slitt med bivirkninger et par år nå... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Interessant. Fortell gjerne mer haorif_oey, veldig nyttig for folk å høre om konsekvensene. Det som er nevnt, kreatin, ZMA, og selolje/tran Men i bunn og grunn det viktigste og mest essensielle når det gjelder å få muskler er nok mat og nok protein. Dog tar det deg totalt 5 min hver dag å ta tran, kreatin og ZMA, og alle er billige kosttilskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå