Zisken Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei, jeg sliter med et problem som kalles Bluescreen, alstå pcen ser ut til og funke helt fint når jeg ikke spiller.. men etter jeg har spillt en 30 min ellerno da får jeg bluescreen og pcen restarter seg.. jeg tror det kan ha noe med ramen min og gjøre.. at den er noe galt med den.. men jeg vet ikke.. så da lurer jeg på om noen som viste hvordan jeg får bort bluescreen.. om mulighet.. eller om jeg bare må sende inn pcen til reparasjon.. vill helst slippe det.. så håper på noen serriøse og gode svar. MVH Kenneth Ringheim Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Helt ærlig: ja, du burde sende den inn til reparasjon. Hvis du ikke VET hva du gjør så er det fort gjort å skade maskinen. Hva angår feilen så gjetter jeg på at varmen på innsiden av kabinettet kan være et problem. I så tilfelle er årsaken sannsynligvis mye støv som blokkerer for luftgjennomstrømningen eller at viftene ikke virker som de skal. Kondensatorer som nermest er på tur til å koke over har også vært et problem på maskiner rundt omkring, men det bør verkstedet ta seg av. Lenke til kommentar
Zisken Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 ja, jeg er nok helt enig .. gjør ikke noe om jeg sender den inn uansett .. siden jeg har 3 år's garanti.. så ville ikke åpnet pcen før de 3 årene hadde gått uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå