norway Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hei , jeg har et merkelig problem.Jeg kjøpte splinter cell idag , og instalerte å var klar til å drive litt spionasje... Men , når jeg satte CD`en i Drive D: (dvdRom) , så søker den kun etter CD i drive Z: (dvdbrenner). Før jeg tenkte noe spesielt på det , så byttet jeg om på master/slave , for jeg tenkte det kunne være løsningen. Men når jeg gjorde det ble jeg møtt med samme melding , OK tenker jeg , så får jeg bruke DVD brenneren til å spille spillet mitt da.... Men nok en gang , PROBLEMER!!! Nå spør den kun etter CD fra drive D: Det jeg ennå ikke har prøvd er å sette 1 CD i hver , for det skal ikke være nødvendig--- Noen som har lignende problem og kan hjelpe? Eller noen som vet hvordan jeg kan "tvinge" spillet til å søke etter CD i drive D: ? Tusen takk for hjelpen på forhånd!! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Når du setter i cden kommer det frem en autostart meny som du kan starte spillet fra... Fungerer ikke dette på din maskin? Lenke til kommentar
norway Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Nei , allt jeg får tilbud om der er å avinstalere nødvendig software Hjemmesiden No more no less.... Lenke til kommentar
norway Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 jaja , da får jeg bare ha splinter cell til pynt da. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 kjipt ass nei, lever spillet tilbake og kjøp deg xbox , da kan du trygt kjøpe splinter cell Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Kansje den ligger på en DVD cd? Nei last ned siste driver til cd leseren da!!! eller gå i butikken og klag? warez? har du prøvd å laste det ned noen gang! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Nei , allt jeg får tilbud om der er å avinstalere nødvendig software Hjemmesiden No more no less.... Da har du puttet inn en av install diskene! Splinter cell har 2 install disker og 1 play disk. Putt i Play disken og trykk på play litt oppe til venstre i den firkanten som kommer opp. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Eller du kan laste ned en noCD-crack, det er da fullt lovlig når du har kjøpt spillet? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 NO-CD crack er vel lov uansett? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Nei det er ikke lovlig. En annen ting jeg håper du driver å setter inn cd3 siden det er spille cden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå