Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker du å gi oralsex?


Liker du å gi oralsex?  

513 stemmer

  1. 1. Liker du å gi oralsex?

    • Jeg liker å gi oralsex til gutter.
      54
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til gutter.
      12
    • Jeg liker å gi oralsex til jenter.
      386
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til jenter.
      33
    • Hva betyder oralsex?
      28


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det vært noe form for mat/næring og søvn muligheter i bildet hadde jeg ikke gjort annet :p

Sinnsykt morsomt og se jenter vri seg i nytelse, dra seg i håret og stønne :p

Nå er ikke akkurat erfaringen min så bred innen området, men det jeg har testa ut er for min del bedre en noe annet!

Lenke til kommentar

Jeg gir mer enn gjerne oralsex til damene. Uansett hvor lenge jeg har kjent de.

Men - det er et lite "men"; Jeg hater å slikke en "vaskebørste".. Det samles alltid mye lukt og "utøy" i hår og det gjelder også i kjønnshårene til damer.

 

Så: Barber vekk litt hår. Ikke nødvendig med "barbert høne", men litt fin, frisk frisering er tingen.

 

:-)

Lenke til kommentar

Jeg har også hørt at det kan bli litt ekkelt iblant, som svar til einarpet sitt innlegg. At det faktisk kan bli SURT, pga svette og den slags. Har aldri gitt oralsex selv.

 

Når tiden kommer, dvs når jeg finner en jente som liker meg og som jeg liker og som vil la meg utføre oralsex på henne, da vil jeg gjøre det med glede og uten noe ønske om å få noe igjen. Jeg tror jeg er som L4r5, at jeg bare liker å gi nytelse til jenten. Kan jo ikke si at jeg ER sånn, når jeg aldri har gjort det, men vil tro (og håpe) det ja ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det hjelper ofte å legge en pute eller to under baken hennes (hvis hun ligger på ryggen, selvsagt). Da ligger man selv i en litt mindre anstrengt stilling og får ikke så vondt i nakken og kjeven. Ellers får man skifte stilling en gang i mellom og la henne sittte på ansiktet, f.eks. i en saftig 69. Men min erfaring er dog at den omvendte 69, altså der gutten ligger øverst og hun har en stiv kuk å sutte på mens hun blir slikket, ofte fører til at hun kommer fortere. Slikt er jo individuelt, men ofte liker jenter å ligge underst og "bli tatt". Det ser ut til å gjelde både vanlig samleie og munnsex.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Men min erfaring er dog at den omvendte 69, altså der gutten ligger øverst og hun har en stiv kuk å sutte på mens hun blir slikket,

 

 

Kommer jo an på jenta det (som du insinuerer), er ikke alle jenter som liker å ha en kuk veivende rundt og dunke de i panna når de heller kan ligge øverst og kontrollere hele stakan.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...