Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker du å gi oralsex?


Liker du å gi oralsex?  

513 stemmer

  1. 1. Liker du å gi oralsex?

    • Jeg liker å gi oralsex til gutter.
      54
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til gutter.
      12
    • Jeg liker å gi oralsex til jenter.
      386
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til jenter.
      33
    • Hva betyder oralsex?
      28


Anbefalte innlegg

De kan godt gjøre hva de vil. Driter i det jeg. Hvis de liker begge kjønn så skal de vel få lov til det. Jeg sa bare jeg ikke hadde regna med det kanskje for det jeg ikke er så vant til sånt.

 

Og nei jeg er ikke typen som du prøver å beskrive meg som ;)

Vis han ville godt med to forskjellige sokker så skal han få lov til det. Kult å ha sin egen stil.

Går mange ganger med to forskjellige sokker sjøl jeg :p

Skjønner at det var bare et eksempel lissom. Bare ville si at jeg ikke er den personen du kanskje trur jeg er.

 

 

Unnskyld hvis jeg har såret noen det var alldri meningen. Mente aldri no slemt med det :)

 

Ok?

Endret av langkaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker å motta oralsex, iallefall hvis jenten liker det og er flink til det.

Men jeg liker ikke så godt å gi det, iallefall ikke sånn.. lenge.

Tror det kan ha mye med at jeg har litt kort tunge og er lavt skillet på det, så får ikke noen syk reaksjon som driver meg til å fortsette, kanskje..

Høres det logisk ut?

Lenke til kommentar
^ Joa Skalle, men skader ikke (for deg) å la det gå en sjelden gang også, men vær forbered på at hun mest sannsynligvis klikker i vinkel. :D

 

Neida, tror det skulle gått bra. Jeg er klar på ett minutt igjen så allikevel. Vi har gjerne holdt på til jeg blei for sliten til å komme og da blir jobben gjort oralt til slutt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Om det i det hele tatt LUKTER reke, så betyr det at jenta ikke er helt flink nok med hygienen så da styrer man unna.

 

Om det lukter reke trenger det ikke nødvendigvis bety at jenta ikke er flink nok med hygienen!

f.eks vasker man seg for mye kan man få soppinfeksjon, og dermed rekelukt. Det betyr at jenta er alt for nøye med hygienen. (Soppinfeksjon - mangel på gode bakterier som har blitt vasket bort)

 

Smak og lukt der nede kan variere fra dag til dag, jente til jente.

Endret av Ganjapiken
Lenke til kommentar

Lættis at under 25% av gutta i tråden her faktisk har gjort det. Jeg har gitt det en gang, jeg likte det ikke, var litt uheldig med jenta og hygiene maybe, men jeg liker egentlig tanken på å gjøre det. Vedder på at det er det fleste alle unggutta gjør her og, liker tanken på det, slutt å lur dere selv. My 5 cents.

Lenke til kommentar
Lættis at under 25% av gutta i tråden her faktisk har gjort det. Jeg har gitt det en gang, jeg likte det ikke, var litt uheldig med jenta og hygiene maybe, men jeg liker egentlig tanken på å gjøre det. Vedder på at det er det fleste alle unggutta gjør her og, liker tanken på det, slutt å lur dere selv. My 5 cents.

 

Haha.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...