Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker du å gi oralsex?


Liker du å gi oralsex?  

513 stemmer

  1. 1. Liker du å gi oralsex?

    • Jeg liker å gi oralsex til gutter.
      54
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til gutter.
      12
    • Jeg liker å gi oralsex til jenter.
      386
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til jenter.
      33
    • Hva betyder oralsex?
      28


Anbefalte innlegg

Å slikke jenter er noe av det beste jeg vet. Jeg får vann i munnen bare av tanken. Jeg liker å ta meg god tid og "vaske" hele underlivet hennes, både foran og bak, mellom lårene (der huden er tynnest og mest fløyel... mmm..) og så en skikkelig runde foran til slutt, for å prøve å få henne til å komme. Samleiet er ofte best etter å ha kommet en gang først. Da kan vi ta oss god tid og kose lenge.

 

For meg kan oralsex nesten ikke skje ofte nok, og hadde det ikke vært for at jeg blir så steinkåt selv når jeg gir oralsex, så hadde jeg ikke hatt noe imot å bare gi. Men på en eller annen måte må jeg ha utløsning etter å ha kåtet meg selv opp ved å slikke henne. Da er det kos om hun gjør det på meg, men ikke noe krav selvsagt. Jeg kan ta meg en runk etterpå istedet. ...Helst mens hun ser på. ;)

 

EDIT: En ting jeg ønsker å oppleve en gang er å slikke ei jente som squirter når jeg stimulerer G-punktet hennes når hun kommer. Jeg vil gjerne smake jente-nektar. Er nysgjerrig på det. Noen som har smakt det? Men slikt er jo relativt sjelden, så jeg har ikke store forhåpninger om å være så heldig.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_KURT_*

Jeg har ikke hatt mye sex, og hun jeg har drevet med i det siste var jomfru før meg, så verken hun eller jeg har hatt oralsex. Men jeg er faktisk kjempe nysjerrig på å gi oralsex til hun, men er bare litt redd for hvordan hun vil reagere. Og er også litt redd for at hun føler at hun må gjøre det tilbake, noe som absolutt ikke er noe must for meg.

 

Men blir også litt merkelig eller flaut å bare spørre hun "Hey, hva med litt oralsex?" :p hm...

Lenke til kommentar

Jeg elsker å gå ned på dama. Jeg gir hver eneste gang, med mindre hun er så kåt at det "har vi ikke tid til" :p

 

Det er ikke det at det smaker så utrolig digg eller noe sånnt, men å se den nytelsen dama får, og vite at det er du som gir henne så mye nytelse, det tenner meg no jævlig! :)

Lenke til kommentar
Et must er at hun er godt vasket, og ikke lukter vondt eller noe. Men det har aldri vært noe problem.

Det går jo fort å renvaske rundt cliten med tungen. Litt smak er det, men det går fort vekk. Vaginaen derimot er litt mer problematisk. Jeg må være rimelig opphisset om jeg ikke skal bry meg om smaken der.

 

hehe.. neida, men i starten er det digg å gi, og det er jo forsovidt greit. Men jeg vil heller gjøre det i dusjen en random gang, enn før sex. Gutten kommer så fort etterpå, under samleie. + at det er litt urettferdig å suge og ikke la han komme liksom. Hvorfor får han ikke komme før sex? Jo, fordi det er noe spesielt med gutter når de kommer inni deg. De gjør alt så bra, vet ikke hvordan jeg skal beskrive det.

Om jeg får oral (uten å komme) før vi puler så må jeg stresse som et helvete for å ikke komme med en gang, noe som tar vekk en del av gleden for min del. Det beste for meg er hvis vi puler først og at jeg heller får oral i runde 2.

 

 

Men blir også litt merkelig eller flaut å bare spørre hun "Hey, hva med litt oralsex?" :p hm...

Enkleste metoden er når du ligger oppå henne så jobber du deg sakte nedover mens du kysser\suger på kroppen hennes. Klining, ned på puppene, ned mot magen (her vil hun trolig begynne å få en ide) og deretter kysser du lett i området rundt musen. Når du er kommet så langt så er det garantert lett å se hvilken vei hun har lyst til å gå. Ord er overflødig.

 

Noen som har erfaring med å gi oralsex til damen etter samleiet er ferdig? Litt nysgjerrig på akkurat det, virker jævla ekkelt å ha tunga der du nettopp har lagt igjen dine edle dråper.

Om du lar sæden renne ut (som kan ta uforklarlig lang tid) eller holder deg unna vaginaen så er det ikke noe problem. Jeg unngår det helst, men det er faktisk ikke krise å komme borti. Om jeg skal gjøre det skal jeg helst være opphisset, noe jeg ikke er rett etter at jeg har komt.

Lenke til kommentar

Jeg er kanskje et unikt kvinnemenneske, men hender jeg dytter hodet i den retningen jeg vil ha det. Jeg kan ikke fordra slike ting som "slikk meg" eller "sug meg", for da begynner jeg ganske enkelt å le, og da tror jeg ikke at jeg får så veldig mye sex at det gjør noe :p

Men jeg liker ikke å bli kommandert til det selv, der er jeg sjef og bestemmer mer eller mindre hva som foregår ^^

Lenke til kommentar
Jeg er kanskje et unikt kvinnemenneske, men hender jeg dytter hodet i den retningen jeg vil ha det. Jeg kan ikke fordra slike ting som "slikk meg" eller "sug meg", for da begynner jeg ganske enkelt å le, og da tror jeg ikke at jeg får så veldig mye sex at det gjør noe :p

Dirty talk ruler! Eller ikke. :p

Men jeg liker ikke å bli kommandert til det selv, der er jeg sjef og bestemmer mer eller mindre hva som foregår ^^

Jeg liker mye bedre at du gjør ting på eget insj, så det fungerer veldig fint for meg. ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe det handler bare om å like det! Det å se noen ligge å vri seg og stønne helt til de spruter er fantastisk! Jeg hatet faktisk å suge i begynnelsen, men da jeg fant ut at jeg faktisk var skikkelig flink, og kunne lære meg flere teknikker så jeg moroa i det!

 

Hadde jeg hatt type, hadde han nok vært meget fornøyd ja ;)

Lenke til kommentar
Alle de som liker å se jenta nyte, hva med de jentene som direkte nyter å suge?

De er velkomne hit til meg. En jente som digger å suge er så utrolig mye bedre enn de som bare gjør det fordi de tror de gjør oss en tjeneste men innerst inne holder på å brekke seg. Tro meg. Vi merker forskjellen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...