Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker du å gi oralsex?

Liker du å gi oralsex?  

513 stemmer

1. 1. Liker du å gi oralsex?

• Jeg liker å gi oralsex til gutter.
      54
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til gutter.
      12
    • Jeg liker å gi oralsex til jenter.
      386
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til jenter.
      33
    • Hva betyder oralsex?
      28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Im a taker, not a giver :p

hehe.. neida, men i starten er det digg å gi, og det er jo forsovidt greit. Men jeg vil heller gjøre det i dusjen en random gang, enn før sex. Gutten kommer så fort etterpå, under samleie. + at det er litt urettferdig å suge og ikke la han komme liksom. Hvorfor får han ikke komme før sex? Jo, fordi det er noe spesielt med gutter når de kommer inni deg. De gjør alt så bra, vet ikke hvordan jeg skal beskrive det.

Men jeg forventer å få oral selv, hver gang. Det er det som er høydepunktet mitt. Det finnes ikke noe bedre i hele verden, og om den neste kjæresten min ikke liker å gi så blir han kastet på dør. Min forrige elsket det, and so did i ;)

Lenke til kommentar
Jeg forventer aldri å få selv. Det ser jeg på som en bonus. Men jeg gir ALLTID. Trenger ikke spørre meg en gang. Jeg liker å gi nytelse til den andre personen.

For å være ærlig. Jeg rett og slett nyter å gi oral.

Du sa det så godt, eg føler det på nett same måten :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt25_*
Jeg skulle gjerne svart på både en og tre, da jeg liker å bruke munnen samme hva jeg har sex med (AV KJØNN, IKKE DYR, DERE ER SÅ PERVO >_<).

Slenger meg på denne jeg. Det er deilig både å suge pikk og slikke mus2208DA

Lenke til kommentar

Eg trur mange gutar synes det er vemmeleg. I alle fall folk eg har snakka med. Eg personleg synes det er heilt normalt. Når du slikker ei jente handlar det ikkje om å stikke tunga lengst inn i musa liksom. Poenget er å stimulere klitoris, som er like rein som jenta plar vere :)

Lenke til kommentar
Ser det er flere som poengterer at renslighet er viktig.

Står det virkelig så dårlig til med hygienen der ute at man må ta forbehold?

Er jo greit at det ikke ligger urin og bæsj når man skal til med munnen :p Om man går et døgn uten å vaske seg noe spesielt så kan man ikke alltid unngå å ikke bli litt skitten x)

Men for all del det er mange som lukter rart i klassen min

(alså, hele dem liksom , ikke skrittet )

Lenke til kommentar
Ser det er flere som poengterer at renslighet er viktig.

Står det virkelig så dårlig til med hygienen der ute at man må ta forbehold?

Er jo greit at det ikke ligger urin og bæsj når man skal til med munnen :p Om man går et døgn uten å vaske seg noe spesielt så kan man ikke alltid unngå å ikke bli litt skitten x)

Ekskrementer i vaginaen?

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men kan jeg spørre hva slags jenter noen av dere driver på med? En gylden regel: ikke gi oralsex til folk du ikke kjenner! Hvis man skal ha oralsex tar det kun 1 min å gå på badet og vasket seg litt før man setter igang. Det gjelder for begge kjønn. Så travelt har man det ikke vel? :ermm:

Dessuten håper jeg ikke mange av landets befolkning går rundt og er skitten nedentil. Nei, fysj

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...