Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker du å gi oralsex?

Liker du å gi oralsex?  

513 stemmer

1. 1. Liker du å gi oralsex?

• Jeg liker å gi oralsex til gutter.
      54
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til gutter.
      12
    • Jeg liker å gi oralsex til jenter.
      386
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til jenter.
      33
    • Hva betyder oralsex?
      28

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter noen diskusjoner, samt egen undring, så håper jeg å få opp en poll her.

Det jeg lurer på er egentlig hvor mange gutter som liker å gi oralsex til jenter, men for å gjøre tråden mer åpen og enkel så spør jeg heller:

Liker du å gi oralsex til jenter/gutter?(Velg det som passer best)

Og:

Hvorfor/Hvorfor ikke?

Intill pollen forhåpentligvis kommer opp, slå dere løs med å forklare hva dere liker og hvorfor det er slik.

Forslag til utforming av poll:

- Jeg liker å gi oralsex til gutter.

- Jeg liker ikke å gi oralsex til gutter.

- Jeg liker å gi oralsex til jenter.

- Jeg liker ikke å gi oralsex til jenter.

Og folkens: dere trenger selvfølgelig ikke å svare at dere IKKE liker å gi oralsex til noen av samme kjønn dersom dere er heterofile. Poenget er vel mest å komme frem til om man liker/ikke liker å gjøre dette med noen av det kjønnet man tiltrekkes av.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forventer aldri å få selv. Det ser jeg på som en bonus. Men jeg gir ALLTID. Trenger ikke spørre meg en gang. Jeg liker å gi nytelse til den andre personen.

For å være ærlig. Jeg rett og slett nyter å gi oral.

Lenke til kommentar

liker og gi oralsex på jenter.. er noe spesielt med det.. føler seg veldig i makt posisjon, du vet at det er som gir ho den enorme tilfredstillesen;)

Jeg forventer aldri å få selv. Det ser jeg på som en bonus. Men jeg gir ALLTID. Trenger ikke spørre meg en gang. Jeg liker å gi nytelse til den andre personen.

veldig enig... burde egentlig være det jeg skulle sakt:P

Lenke til kommentar

Jeg er gutt, og hetrofil.

Liker å gi oralsex til jenter. Eller "liker og liker", det er helt ok. Det jeg liker er vel å se at madammen nyter det.

Et must er at hun er godt vasket, og ikke lukter vondt eller noe. Men det har aldri vært noe problem.

Ellers er det et godt forspill. :cool:

Lenke til kommentar
Får man så gir man ;)

Og...det betyr at du gjør det om du "må" men ikke ellers?

Eller at du liker det?

Jeg har ingenting mot det, å gi noe som den andre personen nyter gir en form for nytelse tilbake. Jeg er altså en gutt og det er jenter jeg snakker om å gi til...

Lenke til kommentar

Jeg var spesielt glad i det før, men så bare forsvant interessen totalt før jeg fant ut at det var en god ide å gjøre mens jeg var på fylla, og da kom det plutselig noe nytt inn i bildet også :D

Jeg for min egen del forventer det vel mer enn det er forventet at jeg skal gi. I is ego ;p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Så og si ditto. Bare at jeg ikke ALLTID gir. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er gutt og heterofil.

Jeg elsker å gi dama oral sex, hvorfor er jeg ikke sikker på, men når jeg ser at hun koser seg så mye som hun gjør så klarer jeg ikke å slutte, tror jeg blir mer tent dess mer hun nyter det. =) Jeg gir som regel, forventer ikke å få noe tilbake, men håper hver gang :)

Lenke til kommentar

digger å gi det jeg. blir vel 1-2 ganger de dagene vi er sammen, avhengig om hvor ofte vi ser hverandre eller krampa tar meg:P det er noe med å se kroppen hennes spenne seg ;) Om jeg forventer igjen? kommer ann på når sist var. er det noen dager siden, tar testrosonet over og jeg forventer det, og hun merker jeg blir innpåsliten, men da blir det ikke så bra. Bedre når hun selv vil gå ned uoppfordret :thumbup:

Må legge til at dette er digg så lenge det ikke smaker reker:P rekesmak får man andre steder, men er ikke tilfelle hos dama da;)

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...