hardwareN00b Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som vet om det går an å skrive en komando i console som gjør at du kan skru av/på autopickup?? har lyst å binde det fordi jeg bytter hele tiden på det, avhengi om jeg spiller fun maps eller vanlig... Noen som vet? eller må jeg HELT inn i options hver gang? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 er en studn siden jeg spilte cs, men mener og huske det var noe slikt: _cl_autowepswitch 0/1 Kan også nevne følgende alias som du kan ha i autoexec.cfg eller hva det het: alias autopickupon "_cl_autowepswitch 1; developer 1; echo Auto-Pickup Weapon ON; developer 0; alias autopickup autopickupoff" alias autopickupoff "_cl_autowepswitch 0; developer 1; echo Auto-Pickup Weapon OFF; developer 0; alias autopickup autopickupon" alias autopickup "autopickupon" bind i "autopickup" Der siste linjen er knappen du skal trykke for å velge om den skal være av eller på. Lenke til kommentar
hardwareN00b Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 er en studn siden jeg spilte cs, men mener og huske det var noe slikt:_cl_autowepswitch 0/1 Kan også nevne følgende alias som du kan ha i autoexec.cfg eller hva det het: alias autopickupon "_cl_autowepswitch 1; developer 1; echo Auto-Pickup Weapon ON; developer 0; alias autopickup autopickupoff" alias autopickupoff "_cl_autowepswitch 0; developer 1; echo Auto-Pickup Weapon OFF; developer 0; alias autopickup autopickupon" alias autopickup "autopickupon" bind i "autopickup" Der siste linjen er knappen du skal trykke for å velge om den skal være av eller på. takker:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå