Fineschmecker Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei! Har et manualsett, men skulle ha likt å hatt noen vekter til. Det jeg trenger er 4x 5kg (10kg totalt ekstra per manual). På G-Sport koster dette meg 800 kroner. Noen plasser det er mulig å få endel billigere? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Europris tar inn vektskiver av og til, følg med der. Greie priser. Lenke til kommentar
Fineschmecker Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Ahh, det har jeg faktisk latt merke til! Men noen som husker hva kiloprisen var? 19,90kr?? Lenke til kommentar
Fineschmecker Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Ingen som vet? Mener "Master Craft" skal ha noen også, og muligens "Metro"?? Noen andre plasser de har?? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Her er en hos XXL til 195, men vektene er gjenget, så du må se om de passer. http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=62351 Lenke til kommentar
Amitraxx Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 www.sportsmaster.no har ganske bra priser Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kan forestille meg at frakten på dette kan bli litt morsomt.. hva er det du frakter? vekt Lenke til kommentar
Amitraxx Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kan forestille meg at frakten på dette kan bli litt morsomt.. hva er det du frakter? vekt Legg inn en bestilling uten å gå så langt så du bekrefter bestilling, så ser du at det er faktisk ikke så alt for ille fraktpriser. Det kan også hentes hos dem eller på deres avdeling ved gardermoen. Lenke til kommentar
Fineschmecker Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Kan forestille meg at frakten på dette kan bli litt morsomt.. hva er det du frakter? vekt Mhm, i tillegg ble frakten på 300 kroner hos www.sportsmaster.no Her er en hos XXL til 195, men vektene er gjenget, så du må se om de passer. http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=62351 Det var vel uansett litt for lette Noen som vet hva kiloprisen på Europris er?? Endret 10. juni 2008 av Fineschmecker Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg handlet hos coop sport før, der koster 5 kg skivene 80, 10 kg 160 osv. Kilopris på 16,- Lenke til kommentar
Amitraxx Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Uten å huske hva kilosprisen på europris er, så vil jeg legge til at jeg fikk det til kr.1,- pr kilo når jeg handlet der i vinter fordi hun som satt i kassa ikke var HELT dreven i matematikk... hehe Jeg tenkte "fytte rakkern, ble ikke vært pris. hmmm. merkelig" når jeg betalte. Når jeg så på kvitteringa siden hadde jeg betalt kr.1,- pr. kilo hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå