corcky Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 BB var ok første gangen,, siden er det bare blitt dårligere og dårligere.. (Nostradamus blitt 1337 :wink: ) Kunne ikke vært mer enig... Rodney/Ramsey var jo sjefer da. I sesong 2 snakka deltagerene hele tiden om sesong 1. Det er værtfall bra at de har "oppgradert" konseptet litt i år. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg tror at hvis jeg skulle vært med i Big Brother, så måtte jeg hatt meg med meg et par bøker (ikke så mange, for jeg hadde blitt utstemt første runden) og iPoden min, så hadde jeg sittet meg i et hjørne og latt tiden gå med god musikk og en god bok. Hadde jeg fått lov, hadde jeg selvsagt hatt med meg en pc (eller to, og en krysset tp-kabel) og spilt CS... Mens jeg hadde skrevet en lapp på ryggen min der det stod: "Dere som ser på dette er noen tapere. Få dere et liv" Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 @ Jimmy Pop.. :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Uknow u watch that shit too! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå