Gjest medlem-128014 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) skal til bulgaria i sommer.. nærmere bestemt sunny beach. så derfor lurte jeg på hva prisene er der nede på: sigaretter, sigarer, øl, brennvin, mat, klær osv.. takk for svar Endret 23. juni 2008 av medlem-128014 Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Husker ikke priser på så mye, men husker at mat der nede var veldig billig. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 alt der nede er veldig billig ja. mener å huske at vi var 4 stk som spise middag og is for ca 300 kr på flere resturanter Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Bumper denne tråden, skal selv til Bulgaria i sommer og hadde vært greit å vite hva priser på forskjellige ting er. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er det billig i polen, tyskland og tjekkia også? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 40 kr for ei flaske vodka, 100 kr for ei limpe marlboro Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det meste er vel betydelig billigere enn vi nordmenn er vant til. Har hørt at en halvliter koster 8 kr, at maten er billig nok til at det ikke gjør noe om du bestiller feil første gang, og at et par bukser og et par t-skjorter kan gå for til sammen 250 kr. Sier ingenting av dette sikkert, men drar selv til Bulgaria om om en uke, så kan jo si mer om det når jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Bulgaria er ett av de billigere stedene nedover ja, men ettersom det blir mer og mer turiststrøm øker prisene deretter. I tillegg spiller turistsesongen inn, en vare kan koste nesten det dobbelte i sommermånedene enn hva det gjør resten av året. Lenke til kommentar
Gjest medlem-128014 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 for å få tråden opp Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tror nok ikke de hever prisene der nede med det første. Etter at Bulgaria fikk et sted kåret til "Bloody beach", som betyr det verste stedet i Europa hvor ungdom fester i fylla, driver med drugs, har sex o.s.v, så har turiststrømmen falt med 70% fra Norge. Ikke mange familier som ønsker å dra dit lenger. Så tror de må gjøre noe drastisk for å øke turiststrømmen igjen. Derfor tror jeg neppe de kommer til å øke prisene ihvertfall. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Dette gjelder kun ifra Norge, Bloody Beach er fortsatt populær for andre land. Men jeg ser fortsatt ingen grunn til å bumpe spesielt når ingen nevner hvor i Bulgaria, feriesteder er som regel dyrere enn resten av landet. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sitter akkuratt naa i Sozopol og kan fortelle at en halvliter er ca. 9 kroner paa restaurant (1,5l Zagorka oel i kiosk ca. 7). Alkohol i sin helhet er saa billig at vi har kjoept med 3 liter god hvitvin for 50 kroner og har paa rommet. Maten er billig og det er fullt mulig for 10 personer aa gaa paa restaurant og spise seg mett for 450 kroner. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Peeent! Skal selg til Bulgaria om 2 uker, nærmere bestemt til Obzor. Hvordan er det med aldersgrenser? Og er det mulig å finne no særlig elektronikk i Varna (skal dit en dag), og hvordan er isåfall prisene på det? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg skal til Golden Sands om noen uker. Noen som har vært der, noe jeg bør se? Hvordan er det med kveldslivet og kriminalitet? Kan mån gå ut alene å drikke uten å komme i bråk eller bli kidnappet? Skal med foreldre og de vil nok ikke være med ut. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Anbefaler ingen å gå ut alene og drikke, Bulgaria eller Norge. Du får prøve å skaffe deg noen venner fort som fy der. Pass på at de er ekte venner og ikke noen som har planer om å robbe deg. Ha en artig ferie forresten Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg skal til Golden Sands om noen uker. Noen som har vært der, noe jeg bør se?Hvordan er det med kveldslivet og kriminalitet? Kan mån gå ut alene å drikke uten å komme i bråk eller bli kidnappet? Skal med foreldre og de vil nok ikke være med ut. Det gikk helt fint med meg hvertfall, men ikke ta taxi alene på kvelden. Sjåførene selger alt slags dop, det sier vel sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg