-MK- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Da er maskinen min (Bærbar HP dv9575)død ... Iallefall skjermen. Jeg trykker på startknappen og alle de fancy blå knappene lyser opp, i tillegg til at jeg hører vifta starte. Det høres også ut som om CD-stasjonen kommer seg igang, men jeg savner litt lyd fra harddisker og slikt. Når maskinen fungerte mener jeg å huske det var litt mer lyder under start-up prosedyren. Lar jeg maskinen stå å gå en stund forblir skjermen svart, og vifta starter i ny og ne. Jeg tror derfor maskinen fungerer, iallefall til en viss grad. Er det rett og slett skjermen som er ødelagt her? Kan forøvrig nevne at jeg har Vista med SP1 installert, hvis det skulle ha noe å si. Er det bare å sende den på rep, eller har dere noen smarte forslag? Endret 10. juni 2008 av -MK- Lenke til kommentar
kripet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Prøvd den på en ekstern skjerm? Tror nok det bare er å sende til rep Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Takker for bra forslag Skal prøve å koble den til den gamle skjermen i morra. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Ringte HP support etter et mislykket forsøk på å koble til en ekstern skjerm. Løsningen var å ta ut batteriet, holde inne på-knappen i 4 sek, deretter sette inn batteriet. Dette skulle visstnok tømme hovedkortet for strøm eller noe. Skjønte ikke helt de tekniske detaljene han snakke om, men det funket iallefall som en drøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå