Kuroi-Neko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det noen som følger med/har sett tidligere på Dead Like Me egentlig? Føler at jeg er den eneste her i verden. Meninger om serien kansje? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har sett alt. Synes den var veldig rørende, selv for en macho jutt som meg selv. Gleder meg til filmen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fikk med meg starten men ble aldri et fast innventar. Takk for at du minnet meg på det. Skal få sett ferdig resten :] Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 :o Seriøst? Kommer det film? OIOIOIOI. Følger med på Tv2 Zebra egentlig. Men har hørt det meste som skjer fra typen. Vurderer å kjøpe begge sesongene fra dvdon, men.. Når kommer filmen? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har ikke peiling når den kommer. http://www.imdb.com/title/tt1079444/ http://youtube.com/watch?v=bDyZB7Udga4 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Fyyy så fett^-^ Det sto at den kommer i 2008.. rett på dvd. Den SKAL jeg ha Selvom jeg føler at jeg kommer til å bli skuffa ): Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 har sett den ja, men ikke siste halvdel av sesong 2, fordi det var på det tidspunktet den ble cancla. Så mye bedre enn den tilsvarende rip-off'n: Ghost Whisperer. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Syns ikke ghost wisper var så lik. Hadde jo samme konseptet men Dead Like Me er mye mer humorisktisk og... egentlig bare veldig annerleder. Men Ghost Wisper er bra på sin egen måte.. ja /: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dead Like me er genial da. Syke svarte humoren var en sjeldenhet å se på TV. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Ja^-^ Elsker væremåten og instillingen til Mille. Det er den som gjør alt så genialt med denne serien Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Så hele greia for en tid tilbake. Var ikke helt begeistret etter de tre første episodene, men så tok det seg noe opp. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg synest serien er bra jeg har sett alle episodene, og kommer nok til å se filmen , men det er et eller annet med Ellen Muth jeg misliker,er ikke helt sikker på hva det er. men det ødelegger iallefall serien litt for meg. Endret 10. juni 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå