Turtlis Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Miami Ink går på Discovery fredager klokken 23.00. Vet ikke når LA Ink begynner, men jeg regner med det ikke er så lenge til ?? Jeg har sett et par episoder på nett. For dere som har sett begge. Hvilken serie liker du best ?? -- Personlig syns jeg det er mer liv og røre i Kat Von D sin serie Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå har ikke jeg sett LA Ink, men jeg mener å ha fått med meg en gang i løpet av vinteren at den skulle sendes på TVnorge? På Miami Ink blir det som regel en scene for mye! Grei søndagsunderholdning (reprise kl. 18:00 på Søndager). Lenke til kommentar
hiki Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Noen som vet nøyaktig når og hvor LA Ink sendes? Miami Ink er greit å se på. Jeg bare glemmer det så ofte. Fredagskvelden er gjerne ikke prioritert til tv-titting. Men repsise søndager? Får prøve å huske det i dag da.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har sett LA Ink på nett. Går ikke på norsk tv enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå