Solosuper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) hvorfor skjer dette? noen som vet? menyknapper, diverse bilder på nettet, og i sidebar på min vista. har både java og diverse som skal være på pcn. et godt eksempel er alle menyknappene på v her i forumet, og alle knappene over hvor jeg skriver her. sett inn link sett inn bilde osv. overskrift er redigert takker og bukker:) Endret 9. juni 2008 av stewie28 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva i alle dager snakker du om? Skjønte ingen verdens ting av det du nettopp skrev. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva i alle dager snakker du om? Skjønte ingen verdens ting av det du nettopp skrev. Jeg tror han/hun lurer på hvorfor dette bilde kommer istedenfor f.eks. et bilde og/eller et ikon. Det skjer hos meg også til tider, men jeg kan ikke se noe "mønster" i forhold til når det skjer eller at kun skjer på enkelte sider. Helt uvilkårlig med andre ord.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå