DjeeeZ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) .. Endret 22. juni 2008 av DjeeeZ Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Synes det er dumt du lot deg nærmest presse til å gjøre det, dersom du innerst inne ikke ønsket det. Ville neppe fortalt det selv, men du fører de bak lyset. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg foreslår at du tenker på dette noen dager og hvis skyldfølelsen er der fortsatt og du har bestemt deg for at du angrer og ikke har lyst til å prøve igjen. Så foreslår jeg at du innrømmer det for dine foreldre og sier at du angrer og ikke vil gjøre det igjen. De blir sikkert skuffet men de tilgir deg sikkert for denne ene gangen samt at de vet at de ikke trenger å passe på deg men at du selv kommer til å gjøre for de riktige valgene selv fra nå av (ikke sant?) Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Altså, det jeg skrev var litt overdrevet.. Jeg lot meg prøve, ikke av så mye press.. Men regner med at dette er noe så og si alle har gjort? jeg tror nok ikke jeg sier det.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du kan ha så mye skyldfølelse du vil, men IKKE si det til dine foreldre, det gjør det ikke bedre for noen. Det beste er bare å svelge det i seg og bestemme deg for ikke å gjøre det igjen. Og HVIS du gjør det igjen vil du vel fortsatt ha lappen? Den med alkohol kan bli vanskelig, men om det er verdt litt ekstra skyldfølelse må du finne ut selv. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis de er veldig strenge på det med alkohol og sånn, tror jeg ikke du får billappen. Kan sette ganske mye penger på at du kommer til å drikke før du er 18 uansett. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hvorfor det Wubble? Det er ikke noe problem å ikke drikke alkohol før fylte 18 - trenger ikke være mindre sosial av den grunn. OT: Ikke si noe til foreldrene dine du, det de ikke vet har de ikke godt av å vite Endret 10. juni 2008 av trollhatt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Som sagt, ikke si noe til dem. Kan neste garantere deg at de utforsket alkohol/tobakk før dem var 18. Skyldfølelsen vil gå bort etter tid. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Foreldrene dine har sagt at du får lappen fordi de ikke vil at du skal begynne å røyke tidlig, da mange gjør den tabben (og blir fast røykere). Å prøve det en gang har ingenting å si. Relativt få begynner etter de er 18. Så om du forteller det og er ærlig så er det sannsynlig at de ikke kommer til å reagere noe særtlig, men de har vel ikke noe behov for å vite det uansett da ingen har tatt noe skade fra det. Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Jaja.. Jeg velger å ikke si det... (: takk for svar.. De gjorde sikkert det samme på deres alder kanskje? Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 De inngikk neppe i en lignende avtale. Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Nei, men det har ikke så mye med saken å gjøre.. Men søster fortalte de at hun hadde drukket i 14 års alderen, fikk en sjangse til men begynte å røyke/drikke i alder av 17.. Så, TRÅD STENGES! Takker for svar<3 Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Javel - hurra for deg og din søster og deres manglende selvkontroll. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvis du kommer til å fortsette med å drikke og røyke sier du fra siden et langvarig løgnforhold med sine foreldre ikke er bra. Skjedde det for første og siste gang den gangen kan du la være. Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 OKey.. Tror dere misforstår.. Jeg prøvde en gang, og aldri mer.. Vil holde den avtalen jeg.. Men prøv å unngå de unødvendige kommentarene Eryk! -STENGT TRÅD- Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Synes de var behørige, jeg. NEVER AGAIN! Avtalen har du allerede brutt, for øvrig. Endret 11. juni 2008 av Eryk Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) STENGT TRÅD Endret 11. juni 2008 av DjeeeZ Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Haha, der tar du skammelig feil. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skyldfølelse er en bitch, det er egoistisk i de fleste tilfeller å si noe for å gjøre det lettere for seg selv. Du bør holde tett . Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Å røyke vannpipe kan nesten ikke sammenlignes med det å begynne å røyke vanlig røyk. Med mindre du hadde noe tjall oppi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå