The Lulz Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva syns dere om Rise and fall, rage and grace? Digger Half-Truism! Kult refreng. Har ikke hørt gjennom hele enda da Hele albumet er å finne på hjemmesiden deres www.offspring.com Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har alltid likt Offspring og syntes dette ikke var så ille heller. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har flere cd'er av offspring, men denne har jeg ikke hørt enda. Da vet jeg iallefall hva jeg skal sjekke senere i dag. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Syns half-truism og you're gonna go far kid er de beste, men sistenevnte ligner litt på Time is running out av Muse på pre-choruset Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har hørt gjennom albumet flere ganger allerede og har store problemer med og plukke ut noen favoritter half-truism er knallbra, det samme er også trust in you og take me nowhere. Men ska jeg plukke ut en fovoritt må det vær Stuff is Messed Up. Må våre den råeste sangen jeg har hørt fra dem på lenge. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Den derre A lot like me har vakker intro Syns ikke Stuff is messed up var noe spess jeg Hører neste bare på første halvdelen av albumet, det er der man finner godbitene imo Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har hørt igjennom albumet nå, og må si at albumet som helhet var bra. Likte spesielt Rise And Fall, ganske fengende melodi. Samme kan også sies om Hammerhead, herlig melodi og ikke minst driv. Half-Turism var også konge. Stuff Is Messed Up var grei, nådde ikke helt opp i toppen, men var grei. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) hva synes dere om musikkvideon til Hammerhead da? Endret 12. juni 2008 av *martin* Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Syntes musikkvideoen er rett og slett shite.. Men sangen er bra Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 hehe, samme her egentlig, selv om videon vokser litt på meg for vær gang jeg ser den. er en del skjulte budskap inni der som tar en stund og få med seg Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Den var ikke så helt for jævlig dårlig, helt grei. Tipper den blir bedre om man skjønner hva budskapet og meningen med videoen egentlig er. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Anmeldelser er greie å titte på om du vil kjøpe et album, men man bør ikke slavisk følge dem. En anmelder-/omtaleside som jeg ofte er enig i og synes at gjør det bra, er allmusic.com. De pleier å ha anmeldelser som sammenfaller med min smak. Derfor ble jeg litt usikker angående innkjøp av Offsprings nyeste plate: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&a...10:3nfyxzujldfe Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 aldri vært glad i pop-"punk", og ihvertfall ikke (nyere) Offspring. men må vel sjekke det ut iløpet av de nærmeste dagene Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg syntes albummet var knall bra. Dere kan lese hele anmeldelsen min i The Offspring - albumguide og diskusjonstråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=728595&hl= Lenke til kommentar
wailer Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 nettopp hørt gjennom skiva første gang nå, første inntryket er helt grei cd, hadde ikke så store forventninger til cd heller. men har likt offspring siden smash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå