Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

spille det berømte spillet

Gjest Guest_fersk_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_fersk_*

er relativt fersk når det gjelder det motsatte kjønn, men nå har jeg fått ei på gli her. Alle mine tidligere erfaringer har vist at det å legge alle kort på bordet ikke lønner seg. Så da er mitt spørsmål til dere, om dere har noen triks for å spille litt spill. være utilgjengelig osv osv. Selvom jeg hater å spille spill da:/

fyr løs:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_fersk_*

jojo, men vil ha mere enn bare det fysiske. leste tråden men sto ikke så mange konkrete eksemler. noen?!

Lenke til kommentar
jojo, men vil ha mere enn bare det fysiske. leste tråden men sto ikke så mange konkrete eksemler. noen?!

Pick-up er ikke det å ha opener/hook/comfort-materiale på boks, det er rett og slett hvordan du kan utvikle deg som person, samt å vise "ditt beste jeg". (nå tenker jeg mer i de baner av natural game)

Det holder ikke bare med å ha ting å si. Dette kan fungere som "støttehjul", men kan på ingen måte erstatte den prosessen de som driver med PU går igjennom over tid.

Hvis du er veldig opptatt av struktur og liker "canned material", som kort sagt er materiale på boks, da er nok Mystery Method tingen for deg.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...