Gjest Slettet+19283741 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Kan ikke skjønne hvorfor han er unlatt å være med. Greit han er gammel, men han har vel aldri heller vært en stor løpsmaskin, bare en målsnik, noe han er like god til å være i dag. Til tross for at han var skadet lenge gjorde han en god sessong i Milan. EDIT: Jeg glemte å nevne at han er en av de mestscorende spillerne på landslaget. *57 landslagskamper, 25 mål *6 kamper i kvalifiseringsringen og 3 mål Den eneste som har scoret mer på troppen som er med til EM er Del Piero (3 ekstra mål på 28 ekstra kamper!) *85 landslagskamper, 27 mål *5 kamper i kvalifiseringsringen og 0 mål Statistikk sier ikke alt om en spiller, men alikevel, når en spiller scorer ca ett mål annenhver kamp i en sessong er det meget bra. Når en person gjør det samme på landslaget så er det enda større prestasjon! Inzaghi ville vært en perfekt spiller å sette inn utover i kampen. Endret 9. juni 2008 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du har alltids EM tråden? Uansett, han kunne godt ha vært med. Har vel hatt en god sesong i Serie A? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han var skadet store deler av sesongen og scoringene hans i kvalikken var mot bl. annet Færøyene. God spiller men ville ikke vært noe mer enn en innbytter uansett. Synes det er greit med Borriello i stedet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Han var skadet store deler av sessongen ja. I løpet av de 7 kampene han spilte scoret han 10 mål. Han er en målgarantist uansett om han er inbytter eller ei. Han er jo en goalgetter. Luca Toni hadde minst 2 store sjangser, han skapte jo delvis sjangsene selv, men Inzaghi er ganske flink til å stå rett plassert å unngå markeringer han også, og jeg skal vedde på at han hadde putta en av de to. Borriello har også hatt en god sessong, men jeg ville heller hatt med inzaghi som inbytter enn han. Sesongen før var dårlig, og sessongene før har vært katastrofalt dårlig. Bl.a. tatt for dopmissbruk..Det er ok å prøve ut nye spillere, men jeg ville gjort det i treningskamper på landslaget, ikke i en kvalifiseringsgruppe som er såpass tøff som denne. Hvis jeg ikke husker helt feil var Inzaghi en viktig spiller og målscorer forige VM. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Toni spiller en god kamp, men dessverre presterer ikke alle rundt han, og Inzaghi hadde ikke skapt de to sjansene du snakker om så jeg aner ikke hvorfor du engang nevner disse. Toni er jo en helt annen type spiss enn Inzaghi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jaja.. Toni scorte sånn ca 0 mål i løpet av em. Og Del Piero fikk ikke engang sjangsen til å score på straffe. Nr 11 (husker ikke navnet) fikk derimot prøve seg, og han var absolutt ikke klar for å ta en straffe. Jeg kunne se det på lang vei at han bommet. Han var så nervøs, i tillegg til at han hadde ett lite pipekonsert kor som peip på han slik de også gjorde i ekstraomgangene.. Ikke for å virke kravstor, men jeg syns Donadoni kun har gjort en middels jobb, men noen soleklare feil som jeg ikke klarer å se fornuft i Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Kan ikke skjønne hvorfor han er unlatt å være med. Greit han er gammel, men han har vel aldri heller vært en stor løpsmaskin, bare en målsnik, noe han er like god til å være i dag. Til tross for at han var skadet lenge gjorde han en god sessong i Milan. EDIT: Jeg glemte å nevne at han er en av de mestscorende spillerne på landslaget. *57 landslagskamper, 25 mål *6 kamper i kvalifiseringsringen og 3 mål Den eneste som har scoret mer på troppen som er med til EM er Del Piero (3 ekstra mål på 28 ekstra kamper!) *85 landslagskamper, 27 mål *5 kamper i kvalifiseringsringen og 0 mål Statistikk sier ikke alt om en spiller, men alikevel, når en spiller scorer ca ett mål annenhver kamp i en sessong er det meget bra. Når en person gjør det samme på landslaget så er det enda større prestasjon! Inzaghi ville vært en perfekt spiller å sette inn utover i kampen. Statistikk har igrunn ingenting å si, Pippo er en skikkelig måljeger, men begynner dessverre å dra på årene, og for en gangs skyld velger Donadoni riktig, og velger bort han (Nå skal det sant sies at det er totalt utilgivlig å ikke starte med De Rossi i åpningskampen). Uansett, nå kan jeg trøste meg med at Mr. Abate virkelig har tatt til "vettet" og sparket Donadoni, og ansatt Lippi! Watch Out Africa! We will come! (Og denne gangen kan vi ikke klage på motstandern i kvalikken). Endret 28. juni 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå