Captain Slow Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hvilke spill vil dere anbefale fra PSN store? Har lyst på noe nytt å fikkle litt med i et par dager, hva anbefalere folket? Har lastet ned Flow, Locorocco, Theme Hospital og C&C. Hva er virkelig verdt pengene mine? Trenger ikke å koste noe heller, noen demo-tips er også kjekt. Endret 9. juni 2008 av Entertainment Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Uten tvil, Pixeljunk Monsters! Utrolig kult Tower Defense spill som også støtter multiplayer. Extra brett har også kommet ut nå såvidt jeg vet! Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) skate, ridge racer 7, racediver grid og folklore er gode demoer IMO. Blast factor og super stardust HD er jo artige spill dog de har 90% likt gameplay. Mortal kombat 2 er jo en sloss klasikker og Pain er ett forholdsvis artig mini spill, samme er Sky diver. Endret 9. juni 2008 av Frozt Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Super Stardust HD er et fantastisk spill, og det har et par kule addons også. Jeg var totalt hektet på det i et par uker etter lansering. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jext skrev: Uten tvil, Pixeljunk Monsters! Utrolig kult Tower Defense spill som også støtter multiplayer. Extra brett har også kommet ut nå såvidt jeg vet! Kan slenge meg på denne jeg Utrolig artig spill Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Av de spilla jeg har lastet ned var disse verdt pengene. Operation Creature Feature Pain Flow Aqua Vita Tori-Emaki Locoroco Og sist men aldeles ikke minst Warhawk som er det desidert mest spilte spillet på min PS3. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Tusen takk for anbefalinger. Må få sjekka noen av disse. og btw: Hvordan får man lagra på Locoroco? Endret 10. juni 2008 av Entertainment Lenke til kommentar
goggys Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Får vel nevne Rayman jeg da. Vet ikke om du har spillt det før, men det er en klassiker. Lastet det ned for ikke så lenge siden og har storkost meg med det. Det kan være veldig frustrerende av og til, men det er et utrolig artig spill. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Anbefaler deg PAIN men du kan også spare pengene til MGS4 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Warhawk !! Beste spillet på hele PSN. Tekken er kult også, men snart kommer seksern ut så vent heller på det. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har lyst å teste ut PixelJunk Monsters, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal laste det ned. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Selv har jeg kjøpt Rayman, og alle crash bandicoot spillene fra PSN. Genialt spør du meg. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 IKKE kjøp Rainbow Six. Det ligner Duke Nukem, og er milevis fra den fantastiske PC-versjonen jeg så godt husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå