Gå til innhold

Programmer til å lage videoer med

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det finns programmer som kan lage en quake3(uansett spill egentlig) video. Har lastet ned flere quake videoer og de er jo sinnsykt råe, så jeg vil prøve å lage en selv.

Noen som har forslag til programmer jeg kan bruke til det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.fraps.com

Fraps kan visstnok gjøre det, har prøvd det selv men klarte ikke få noe ut av det :-?

ikke for å mase eller noe sånt, men det hadde vært fint med flere forslag hvis jeg ikke klarer å utrette noe med det programmet som ble anbefalt av Loomy

Lenke til kommentar

Om jeg ikke tar helt feil så har Quake3 innebygd en greie for å ta opp demoer. Når du har fått denne så kan du spille av den mens du "tar opp".

I CS er det jo en greie for å lage bilder av en demo, vet ikke om det finnes i Quake.

Søk litt på Quake og demo/movie på google så finner du sikkert noe

Lenke til kommentar
www.fraps.com

Fraps kan visstnok gjøre det, har prøvd det selv men klarte ikke få noe ut av det :-?

ehh... fraps er et program som du ser hvor mye fps ting går i... hvis du vil sitte å lappe isammen en film med det, må du sitte å ta bilder selv....kjedelig!

etter du har tatt demo, kjører du den, og skriver; CL(eller cp, husker ikke)_avidemo 30 . da blir det lagret en hel masse bilder i ei mappe som heter screenshots, som er i 30fps...

sett isammen disse bildene med VideoMach, sleng på en dæsj musikk, så får du en knallbra video! (nesten iallefall)

Lenke til kommentar
zeOx["]

ehh... fraps er et program som du ser hvor mye fps ting går i... hvis du vil sitte å lappe isammen en film med det, må du sitte å ta bilder selv....kjedelig!

Fraps har nå fått mulighet til å ta opp videosnutter, noe som du sikkert ikke har fått med deg. Ikke verdens beste løsning, men det funker sånn halvveis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...