Orak Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Noen som kan hjelpe meg og disable HierarchicalZ , må gjøre det hvis jeg skal modde til r9700.. noen ? FireGL X1 FireGL Z1 Radeon 9700 Alle de er mulige modder. Og alle bruker HierarchicalZ endabled. Jeg får 2603 points i multi-fillrate testen, så pipelines er ok, men alt annet er stoore firkanter ( ). heeelp me ! Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Du lurer på hvorfor du får artifacts ved å kjøre GPU''en på 337 MHz? Jeg antar at firkantene ikke er til stede ved 275 MHz, som er standard hastighet? Lenke til kommentar
Orak Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 hehe, 337 går helt fint uten modden. Og jeg har prøvd alt. Jeg har underklokka, default klokk, overklokka ingenting av det hjelper. det er noe defekt på kortet.. Men, hva det er.. det er et vanskelig spørsmål. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er ingen garanti for at modding virker. Kortet er ikke defekt så lenge det fungerer som det skal uten mod. (endret) Så vidt jeg vet kan en bare modde til 9700 med gamle 9500-kort. De nye har ikke fysisk 256 bit buss. (Går ut ifra du har et av den eldre typen.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå