Bombasa Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har tenkt og kjøpe ett kompakt kamera til og ha på stranden og i vannet. Har sett på Olympus µ 850 SW og 1030 SW ser at Olympus µ 850 SW ikke er så harfør som 1030 SW men når jeg uansett ikke skal lenger ned en max 2 meter har jeg da brukt for 1030 SW? Det jeg lurer mest på om hvordan det har seg med saltvann, er det bedre da med 1030 SW? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har 1030SW, men med maksdybde på 2 meter er sikkert 850SW helt greit. Pass på å skru kamera av/på noen ganger under rennende vann etter at du har vært i saltvann. Om du ikke gjør dette, så vil du ødelegge åpne/lukke-mekanismen. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Supert. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Firear Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg googlet "Olympus 850" for å lese litt mer om dette kameraet, og kom da over denne linken: Teknofil.no Som du ser på bildene der, så var de faktisk helt nede på 3,3m og kameraet fungerte fint når de kom opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå