Gå til innhold

Transformers II: Revenge of the Fallen


georgios

Anbefalte innlegg

Takk for youtube-klippene.

Fy flate. Må si at de gamle episodene ikke tåler dagens lys altså. Selv om karakterene har interessante konflikter, så er det utrolig lite spennende spilt av skuespillerne (stemmene) og den visuelle regien suger.

 

Det er alt for tydelig at det er lowbudget produksjon. IMHO seff.

 

Men jeg digget filmen, og tror nok den neste blir fin også. For meg gjør det ingenting at man rokker ved orginaluniverset for å spisse til de nye filmene. Samme hvor plump og dum filmen jo er så kan man ikke si at utgangspunktet er så voldsomt dypt heller.

 

Dorian Gray: Interessant poeng. Har ikke tenkt på det, men det høres logisk ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for youtube-klippene.

Fy flate. Må si at de gamle episodene ikke tåler dagens lys altså. Selv om karakterene har interessante konflikter, så er det utrolig lite spennende spilt av skuespillerne (stemmene) og den visuelle regien suger.

 

Det er alt for tydelig at det er lowbudget produksjon. IMHO seff.

 

Nei nei nei, dere "unge" ser på gammle ting med feil holdning.

 

Det som dere ser på nå som "cutting edge" vil jo se tragisk ut om 20år i fremtiden. Men her og nå synes dere det er helt fantastiske ikke sant?

 

Vel sånn var det for oss da vi så på Transformers på TV lørdags morningene (det var da de sendte det i Canda da jeg var ung). Vi synes det var helt kanon. :fun:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Kult å bli kalt ung når jeg er 33. :-)

 

Jeg syntes også det var dødstøft når jeg var kid.

Jeg digget også Batman tv-serien når jeg var 6. Biff og bang...

Men de blir jo litt camp nå.

 

Men det finnes jo ting som ser brukbart ut fortsatt. Disney sine filmer f.eks. Gundam (orginalen) Det har jo med budsjett (kvaliteten på animasjonen) og hvordan regissøren velger å frame handlingen.

Lenke til kommentar
Skal vi nevne gamle filmer som definitivt tåler dagens lys kommer vi ikke utenom de gamle Disney-filmene som Bambi, Snøhvit og alle de der. Den gang tok de seg tid til å lage hver eneste tegning unik, i stedet for å bare animere en ørliten bit som i dag.

 

Eller de kjempe gamle Superman tegnefilmene. De er langt "bedre" tegnet /(malt) enn de "nye".

 

Superman 1941

Se filmen hos Youtube

 

Superman 1996

Se filmen hos Youtube

 

Har ikke skjedd så veldig mye på 55 år akkurat.

Lenke til kommentar

Må bare si at eneren var konge og at denne må sees ! :D

Men om "Revenge of the fallen" refererer til megatron og/eller andre decepticons sin gjennoppstandelse vil det jo kreve en liten forklaring. Det vil jo samt "the fallen" kreve og hvis det er han som kommer i den nye, siden han tross alt skal ha hevn.

 

Etter det jeg har hørt har Bay lovet flere samtaler mellom Decepticons, og de skal tydeligvis ha større budsjett og flere scener med roboter i. Og så kommer jo Soundwave, for de av dere som liker ham så godt :tease:

Lenke til kommentar
Må bare si at eneren var konge og at denne må sees ! :D

Men om "Revenge of the fallen" refererer til megatron og/eller andre decepticons sin gjennoppstandelse vil det jo kreve en liten forklaring. Det vil jo samt "the fallen" kreve og hvis det er han som kommer i den nye, siden han tross alt skal ha hevn.

 

Etter det jeg har hørt har Bay lovet flere samtaler mellom Decepticons, og de skal tydeligvis ha større budsjett og flere scener med roboter i. Og så kommer jo Soundwave, for de av dere som liker ham så godt :tease:

Hørte noe om at "the fallen" refererte til Jazz, at han kom tilbake som ond.

Lenke til kommentar
Skal vi nevne gamle filmer som definitivt tåler dagens lys kommer vi ikke utenom de gamle Disney-filmene som Bambi, Snøhvit og alle de der. Den gang tok de seg tid til å lage hver eneste tegning unik, i stedet for å bare animere en ørliten bit som i dag.

 

 

Jeg vet en ting, og det er at den dagen jeg får barn, skal de kunne ha alle disney filmene tilgjengelig på DVD.

Sånn at jeg også kan få sett de såklart..

 

 

Må bare si at eneren var konge og at denne må sees ! :D

Men om "Revenge of the fallen" refererer til megatron og/eller andre decepticons sin gjennoppstandelse vil det jo kreve en liten forklaring. Det vil jo samt "the fallen" kreve og hvis det er han som kommer i den nye, siden han tross alt skal ha hevn.

 

Etter det jeg har hørt har Bay lovet flere samtaler mellom Decepticons, og de skal tydeligvis ha større budsjett og flere scener med roboter i. Og så kommer jo Soundwave, for de av dere som liker ham så godt :tease:

Hørte noe om at "the fallen" refererte til Jazz, at han kom tilbake som ond.

 

 

 

Bare som en "addon" til det utsagnet; "Darius McCrary ... Jazz (rumored) (voice) " fra IMDB, så kan godt hende.

Men som det står, det er jo bare et rykte.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Denne filmen blir en dårlig film, den første så jeg på Kino. Alle vennene mine sa det var en så rå film.

Men jeg var den eneste med tanken på at de pengene kunne gått til noe bedre.

Også alle de ryktene jeg har hørt om nye skuespillere, blir bare mer idiotisk.

Lenke til kommentar

Jeg er så sjeleglad jeg ble helt fortapt i Transformers. Å se min første barndomshelt (Optimus Prime) på det store lerretet, i en filmadapsjon jeg har drømt om siden jeg var 8 var bare helt rått. Jeg er Michael Bay evig takknemlig i så måte. Så lenge de ikke roter til den noble Optimus Prime så er jeg fornøyd.

 

Det finnes ingen oppfølger jeg gleder meg mer til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...