E.T Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Heisann, sånn out of couriosity: Er det noen som vet hvor mye man kan få i bot på å stjele blått stedsskilt med "kommunelogo" på? Det er et veddemål om noen skulle lure. Takker for svar MVH Erlend Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har dere et veddemål om du kan skaffe et kommuneskilt? Men hvis du blir tatt, får du nok ett forelegg. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 noen som vet hvor mye dette forelegget kan havne på? Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 noen som vet hvor mye dette forelegget kan havne på? Tror nok du får noe mer en et forelegg, disse skiltene er ikke akkurat billige. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) noen som vet hvor mye dette forelegget kan havne på? Tror nok du får noe mer en et forelegg, disse skiltene er ikke akkurat billige. Jepp, det regnes vel både som simpelt / grovt tyveri (avhengig av hvor mye disse skiltene koster), samt at det å fjerne trafikkskilt i seg selv sannsynligvis rammes av andre paragrafer i tillegg. Og blir man ikke tatt, så er det jeg og du som betaler for nytt skilt gjennom skatteseddelen, så jeg anbefaler at OP lar vær. Endret 10. juni 2008 av Distressor Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Haha, flere som er ute etter å stjele skilt her ja Jeg ville ha et fartsgrense-skilt da, menmen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=961957 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er dere greie og knuser noen busskur i samme slengen? Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Morsomste må være å bytte om på to stedsnavnsskilt, på to "rivaliserende" bygder. Eventuelt mekke på ett stavangerskilt på innfartsveien til sandnes Endret 10. juni 2008 av slux Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Haha? Mener å ha lest at det er høye bøter for å stjele gateskilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå