marvol Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei! Kjøpte litt klær og et par solbriller fra Caliroots, men solbrillene var ikke i pakken.. Har sendt en mail til butikken, der jeg pent sa at jeg ikke fikk brillene, og ba om pengene tilbake eller brillene. Hva skjer dersom butikken er så påståelig at jeg ikke får brillene? Hvilke rettigheter har jeg egentlig ? Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Solbrillene er ikke restet pga null i beholdning da? Mange butikker sender de varene de har på lager med en gang, og sender ny pakke når det som mangler kommer. En annen butikk jeg har vært borti krever bilde av pakken og alt innholdet før de vurderer sånne saker. Vanskelig sak å bevise for begge parter. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Dette blir vel en typisk ord-mot-ord diskusjon, dersom ikke butikken inrømmer sin feil ? Er jo vanskelig å bevise at jeg ikke har fått de da, selv med bilde.. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 visa ... Har en kamerat som også har bestilt klær der tidligere, med visa, og han har ikke manglet noe .. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Ikke noe annet enn det jeg bestilte, bla. solbrillene.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 visa ...Har en kamerat som også har bestilt klær der tidligere, med visa, og han har ikke manglet noe .. Kreditt eller bank axpet kort? Det avgjør om du kan rette krav mot banken også nemlig. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Gjør ikke så mye nå, butikken sendte brillene i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå