fUsiOn Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg skjønner ikke at dere syns det er verdt det engang. 650 danske kr for selve prosessor, og hvis man får samme problemet som en annen fikk så må du betale dansk of norsk moms. Blir jo etterhvert ca. 1000kr, og til den prisen kan man kjøpe 2 stk T-bred B hos komplett..(uten garanti da..) Er det verdt å betale 500kr i garanti eller vente i en måned på å få det levert? Om en uke eller 2 skal jeg ha ny maskin, skal bli gøy å se om den XP1700+ prosessoren jeg kjøper da tar innersvingen på deres "super-duper-stepping-prosessor" til 1000kr. Lenke til kommentar
formann Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 nesten 2,2 Ghz @ 1,85 v.. tenker det fort blir verdt det når jeg får meg Epox kort.. Hvis ikke så blir jeg sur.. da tar jeg meg en tur med danskebåten og klasker Cpu´n Super Ektremt hardt i panna på førsteman jeg ser med en Waterheads t-skjorte. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 nesten 2,2 Ghz @ 1,85 v.. tenker det fort blir verdt det når jeg får meg Epox kort..Hvis ikke så blir jeg sur.. da tar jeg meg en tur med danskebåten og klasker Cpu´n Super Ektremt hardt i panna på førsteman jeg ser med en Waterheads t-skjorte. Klarer den 2.1Ghz på default volt da? Det er det du er lovet. Lenke til kommentar
formann Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det står ingenting om at det er på default core voltage de garanterer det.(1,65v når det er snakk om 2400+ eller høyere) Det står bare at de garanterer den til 2,1 Ghz Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Det står ingenting om at det er på default core voltage de garanterer det.(1,65v når det er snakk om 2400+ eller høyere) Det står bare at de garanterer den til 2,1 Ghz Heh... må ha blinksa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå