Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere som har tenkt tanken på en Diskusjon.no-applikasjon, noe lignende Facebook-applikasjonen som ligger i App store? Eller et program som generelt kunne kobles til et forum og skaffe info som mine innlegg, nye innlegg osv.

:)

Det hadde vært genialt! Er jo en norsk gutt som har tjent noen tusen på "TV-program", hvorfor ikke gjøre det samme med diskusjon.no :p

Endret av Ari Gold
Lenke til kommentar
Flere som har tenkt tanken på en Diskusjon.no-applikasjon, noe lignende Facebook-applikasjonen som ligger i App store? Eller et program som generelt kunne kobles til et forum og skaffe info som mine innlegg, nye innlegg osv.

Jeg spurte i tilbakemeldinger om forumet for en tid tilbake om det hadde vært en ide å laget en forumsite tilpasset telefon.

Tror det var Ueland som foreslo lo-version, men der mister man jo endel funskjoner.

Jeg tror heller på en egen wap.versjon enn applikasjon da. :)

*edit: både vg (vg.no/iphone) og youtube (www.youtube.com/iphone)har bra sider tilpasset iphone

Endret av Montgomery
Lenke til kommentar

Hm, dilemma:

Har en halvdvask pc jeg prøver å selge.

En person kontakter meg og sier han har en iphone 3g 16gb han vil bytte.

Den er låst til netcom. Hva kan jeg ta for den hvis jeg selger den låst, og vil jeg tjene på å låse opp og så selge?

Help me!

Lenke til kommentar

Du kan si at du ønsker å gjøre handelen lettere og sier at du kan låse opp telefonen hvis bruddgebyr pluss en liten "skatteavgift" som du plusser på betales inn på [kontonummer]

Den er ikke dum :)

Da vil du tjene en liten slump. Du kan sikkert ta 1,9 K for den som er låst. Da får du 400 ekstra for å videreselge.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Han sier den er uten abo men bundet til Netcom. Hvos jeg forstår riktig kan jeg bruke alt av netcom på den slik den er?

Han sier også den ikke er registrert på noen. Tror jeg slår til, uansett penger å vinne. Den maskinen er forresten en jeg tok over fra noen som sa den var ødelagt. Njet!

Winwin-moments<3

Lenke til kommentar

Har sjekket med netcom, viser seg at han bruker abo i en annen telefon. Snakka med ham og fikk bekreftet dette. Han fortalte at han hadde gjort et dårlig impulskjøp og trengte en pc for å få jobba. Han hadde solgt pcen sin for å kjøpe telefonen i utgangspunktet, noe som i seg selv er dumt.

Uttrykket som kjæresten hans i bilen hadde beskrev at han ikke hadde gjort det lureste.

Sitter nå med en strøken 16gb sort. Fungerer med netcom abo av forskjellige slag.

Lenke til kommentar

Jeg har dog litt dårlig samvittighet, men litt kynisk må man vel være.

Syntes synd på stakkaren, jeg. Uffuff.

Refererer:

"Og så var det så jævlig slitsomt å bare zoome rundt på nettet og skrive meldinger med de derre små drittknappene"

Lenke til kommentar
Syntes synd på stakkaren, jeg. Uffuff.

Refererer:

"Og så var det så jævlig slitsomt å bare zoome rundt på nettet og skrive meldinger med de derre små drittknappene"

Hva er poenget du prøver å få frem her?

Fungerer helt fint å skrive med de "knappene" som er, og til å zoome på nettet bruker man ikke knapper overhodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...