Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke orginalplasten nei.. Har satt på et invisible shield fra zagg, men det dekker jo ikke over.. Mener å huske at det var sånn før og :/

edit: Har knallbra lyd når jeg bruker høyttaler under samtaler.. Det fungerer fint..

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
har ikke orginalplasten nei.. Har satt på et invisible shield fra zagg, men det dekker jo ikke over.. Mener å huske at det var sånn før og :/

edit: Har knallbra lyd når jeg bruker høyttaler under samtaler.. Det fungerer fint..

Da ville jeg tippet på at noe er galt med høytaleren din jeg da.

Hva er det skjoldet godt for egentlig? Er ikke glasset veldig vanskelig å få riper i?

Lenke til kommentar

Jeg skal selge min iPhone 3G. Det jeg trenger hjelp til er å nullstille mobilen. Altså, den er jo registrert i mitt navn i iTunes osv..

Hvis ny eier kommer hjem med iPhonen og kobler til iTunes vil vel navnet mitt stå der.? Med alt av informasjon om meg, som adresse, kontonr, kode til iTunes etc..

Noen som kan gi en liten veiviser på hva jeg må gjøre for å klargjøre iPhonen for salg? Slette absolutt all informasjon som har med meg å gjøre.

Og noen som vet hva den kan være verdt? Brukt i 3 mnd, noe slitasjemerker på plastdekselet bak og operatørlåst til netcom..

TAkk for alle svar:)

Lenke til kommentar

Det er sant.. Skulle det være noen der ute som har netcom og er fornøyd med det så er jo ikke det noe problem. Hvis ikke så far jeg bare få fjernet operatørlåsen:)

Men må jo fortsatt få nullstilt mobilen 100% da selv om jeg fjerner operatørlåsen, mulig man får gjort dette i iTunes men det vet ikke jeg hvordan man gjør :p

Skrik ut folks :)

Lenke til kommentar

Invisible shield hjelper kjempebra syns jeg. Baksiden er hvertfall litt mer utsatt enn selve glasset.

Selv har jeg kjøpt invisible shield til iPhone 3g, iPod nano, Htc touch diamond og en sony ericsson mamma har. Fungerer bra, men er litt leit å få på.. Bør være 2 stk.

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Da er iPhonen tilbakestilt til fabrikkinnstillinger i iTunes.

Men hvordan vil det bli når en evnt ny eier setter inn nytt simkort og kobler til iTunes på en annen pc, alt burde gå på skinner? Vil han da bli bedt om å opprette egen konto osv.?

Når man går inn på f.eks App Store på mobilen og skal kjøpe noe, så kommer jo kontoen min opp når man skal betale. Må få fjernet dette..

Trenger svar fort :)

Endret av morten_gh
Lenke til kommentar
Et spørsmål som sikkert er stilt før, men som "bare må" stilles igjen. Folk her inne er sikkert så godt bevandret med telefonen at her får jeg et godt svar.

Har i skrivende stund en nokia N80 - den fikk jeg etter å ha brukt HTC touch i lengre tid. Jobber som frilansfotograf/journalist på "det høyeste plan" så har derfor behov for 3g på mobilen for enkel overførsel av bilder. Nokiaen har jeg på lading hver kveld (mistenker at det batteriet er litt surt ja), så batteritiden på iphone kan jeg leve med så lenge den lever litt over en dag med jevnlig bruk.

Sender mellom 0-60 sms om dagen og har vell 0-1,5 time med samtaler. Bruker sjelden wifi på nokiaen men det blir nok brukt det også på en evt iphone

Fyller år om 2 dager og alle maser om hva jeg ønsker meg. Hadde derfor tenkt å nevne et kompromiss med denne telefonen - men er usikker på om det er vits.

Hva tror dere?

Edit: Hovedgrunnen til at touchen ble erklært død var at den til slutt ble så treig at det var ulevelig. Ligger Iphonen i samme leia her når det gjelder dette? Noen som har opplevd at iphonen stopper fullstendig?

bumper denne litt da jeg har behov for et greit svar. Idag er liksom dagen...

Morten_gh: Hva med å prøve på din egen pc? Du vil vell få opp enten ditt navn, eller at den ønsker å registrere på nytt...

Lenke til kommentar

@MyBigMouth

Jeg har opplevd flere ganger at iPhonen henger seg opp og er treg, men prøv å unngå alle programmene og slikt tull så skal det nok gå greit.

Selv lader jeg den nesten hver natt, selv om jeg ikke trenger det, liker å ha den full hele tiden. Er du mye på internett over 3g må du nesten regne med å lade den hver dag.

Ellers en knall telefon med et hav av muligheter når det gjelder apps og slikt.

Jeg liker ikke å skrive meldinger med den, men dette er vel også en vanesak somdu blir vant til.

Lenke til kommentar

Noen andre som synes iPhone er dårlig som mobil? Jeg gjetter at 20 % av samtalene mine aldri blir koblet opp riktig. Enten står det 0 i samtaletid og ingen lyd selv om jeg svarer på en samtale, ellers så høres det ut som en datamaskin tar alle ordene og putter dem i blender for så å spytte de ut igjen.

Lenke til kommentar
Noen andre som synes iPhone er dårlig som mobil? Jeg gjetter at 20 % av samtalene mine aldri blir koblet opp riktig. Enten står det 0 i samtaletid og ingen lyd selv om jeg svarer på en samtale, ellers så høres det ut som en datamaskin tar alle ordene og putter dem i blender for så å spytte de ut igjen.

Rart at jeg har nesten aldri opplevd noe problemer med selve "telefon"delen av mobilen mens så mange her har. Må være noe av program eller app som gjør dette. Hmm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...