Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye surfing på forum og nettsider er egentlig 100mb?

Dagbladet sin forside var vel 1,4 mb stor, og så kan du da regne om du vil inn å lese sporten eller en av artiklene.

Blir fort dyrt om man surfer på tradisjonelle nettsider, bruker Itunes eller App Store.

Selv har jeg One Call for øyeblikket, men jeg bruker wifi her hjemme og ordner og kjøper det som måtte være når jeg er tilkoblet her.

Har vel på litt t-bane surfing og undersøkelser av telefonen rukket å bruke ca 35mb siden 24/10, men uten det trådløse ville jeg mangedoblet dette.

Lenke til kommentar
Blir fort dyrt om man surfer på tradisjonelle nettsider, bruker Itunes eller App Store.

Hva mener du med iTunes? Koster det penger? :dontgetit:

Regner vel med at det vil holde til litt "slå-i-hjel-tid surfing". Er det sånn at man kan se hvor mange mb man har brukt, etterhvert som man surfer?

Om du velger å kjøpe noe derfra og sitter på 3G betaler du jo for varen + nedlastingen.

Du kan se forbruk på telefonen ja :)

Lenke til kommentar

Hæ? Jeg har aldri fått muligheten å se på noen ting på iTunes når jeg bruker 3G. Står bare "You must connect to a WiFi network to access the iTunes store". Og vips, når jeg har trådløst nett aktivert dukker det opp. Men aldri under 3G/Edge, har prøvd mange ganger. Mest nylig, tidligere i dag. :confused:

Men youtube, safari og alt annet funker med 3G. Men ikke iTunes, står jeg at jeg trenger wifi.

Lenke til kommentar
Hæ? Jeg har aldri fått muligheten å se på noen ting på iTunes når jeg bruker 3G. Står bare "You must connect to a WiFi network to access the iTunes store". Og vips, når jeg har trådløst nett aktivert dukker det opp. Men aldri under 3G/Edge, har prøvd mange ganger. Mest nylig, tidligere i dag. :confused:

Men youtube, safari og alt annet funker med 3G. Men ikke iTunes, står jeg at jeg trenger wifi.

Ok da regnet jeg med det funket med 3G, men man må tydeligvis ha trådløst nett for dette.

Ikke akkurat noen storbruker av Itunes, men har kjøpt en sang da :p

Lenke til kommentar

Hehe ok bra, tenkte det var noe rart med min men tror ikke det går an med 3G nei ;)

Jeg brukte aldri iTunes før, men etter jeg kjøpte iPhone i Juli har kjøpt noen album og diverse sanger ja, er så fristet med å kjøpe når jeg har fått 100$ gavekort fikset fra Ebay på US Store på iTunes og kan kjøpe de rett på iPhone og høre på de 2 sek senere :D

Haha, er sånn passe trøtt nå. Så jeg tolka det du sa, som at man må betale for å høre på musikk via iTunes. Begynnte å lure på et tidspunkt :blush:

Du tenker på iPod, ikke iTunes :) iTunes er tjeneste på iPhone der man kan kjøpe sang/album! :)

Lenke til kommentar

Sjekket sporinga..

12.11.08 08.58 ANKOMMET POSTKONTOR 2219 BRANDVAL (JOKER BRANDVAL)

Mitt lokale postkontor :)

edit: Ikke fått noen varsling, men jeg kan vel hente den etter jobb allikevel? Den må vel være der når det står på den måten?

På andre ordre på komplett f.eks får jeg nemlig varsel 5-10min etter ankomming på lokalt postkontor..

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
Hvor mye surfing på forum og nettsider er egentlig 100mb?

Dagbladet sin forside var vel 1,4 mb stor, og så kan du da regne om du vil inn å lese sporten eller en av artiklene.

Selv har jeg One Call for øyeblikket, men jeg bruker wifi her hjemme og ordner og kjøper det som måtte være når jeg er tilkoblet her.

Har vel på litt t-bane surfing og undersøkelser av telefonen rukket å bruke ca 35mb siden 24/10, men uten det trådløse ville jeg mangedoblet dette.

For å sette det i sammenheng: Min mobile surfing på EDGE (original iPhone) er på 4 GB på 2-3 måneder. Den kvota hadde jo sprengt som bare det hadde jeg hatt iTalk. Det sier seg selv at når man får mangedoblet hastighet så er det fint å kunne surfe innom Pandora Radio eller Cydia etter oppdateringer.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Har fått tlf nå! Kjempefornøyd :)

Lurer på et par ting.

Hvor deaktiverer jeg Edge/3g? Er kun interessert i å bruke wlan foreløpig.

Hvordan skriver jeg SMS liggende? Har bare epost liggende..

Utrolig kul telefon, geniale apps!! En siste ting, noen som vet om man kan få guitar hero skin til tap tap revenge? Uten jailbreak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...