Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler egentlig på at den kommer i morgen og.. Ingenting skjer på sporingen, og det skjer vel ikke mye etter jobbtid (16.00) i dag..

Så får bare håpe at det skjer noe i morgen tidlig.. Håper jeg får den før helga hvertfall..

Voldsomt så negativ vi var nå da Brax :p

Skal se det går hurtig når det først blir registrert og jeg tror fortsatt du har den i morgen.

Lenke til kommentar

Hehe, er kanskje litt vel negativ ja. Men jeg har POSITIVE nyheter! :D

11.11.08 15.26 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

edit: Har også mottatt SIM kort fra netcom ilt j dag. Da har jeg vel snart alt jeg trenger for en operatørfri iphone 3g :)

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
Statusen på min ordre har gått fra "avsendt" til "fakt". Er dette riktig? Hva betyr egentlig sistnevnte?

10.11.08 17.05 INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 0065 OSLO

Det er alt som står på pakkesporing..

Hva slags betalingsmåte har du brukt?

Det fra posten betyr at de har fått beskjed via sine terminaler at sendingen er pakket og sendt fra lageret, men at den ikke har blitt registrert på en postterminal enda.

Dette skjer nok tidlig i mogen tidlig at status endres til Motatt omlastningsterminal Oslo, for noen timer senere være registrert ankommet ditt postkontor ;)

det stemmer ikke helt, det betyr bare pakken er registert, ikke at den har blitt sendt fra moobi lager

i noen tilfeller kan den meldinger stå i flere dager, fordi den ikke blir sendt fra lager, bare ligger der i vente på å bli hentet .......og andre ganger tar det max 2 timer til den ligger på terminal

Vil tro Moobi har gode avtaler med posten og har egen leveranse til postterminal, men avogtil, spes. da iPhone ble lansert var det lange køer med pakker som skulle sendes og det kunne ta dagesvis før det gikk fra "kun melding " til ankommet terminal

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Aha! Jaja, så lenge den nå (ca 15.26) er registrert på Postterminal i Oslo, kan jeg vel regne med å hente den i morgen etter jobb? Bor ca 10 mil unna hovedstaden. Hope sooo..

Har jeg forstått dette riktig?

- Hente tlf

- Ringe netcom, avbryte abb + be om å få låst opp tlf

- Sette i onecall sim

Er det så enkelt? Har hørt av noen at jeg må aktivere med netcom sim ellernoe sånn? Fikk forøvrig det i dag..

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du ikke bruke opp det inkluderte forbruket som du likevel må betale for (dvs den første måneden) før du bryter abonnementet?

Er vel litt stress å ha et nytt nummer i en måned, gi det til alle osv. også om en måned må fortelle alle å slette det og bruke gamle igjen. Jeg hadde ikke gjort det. Men hadde vurdert å bruke gamlemobilen noen dager og bruke nye sim kortet i minst 15-20 dager for å ringe selv og bruke litt 3g og sånt på bussen kanskje :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...