Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Prater ikke folk om Iphone lenger heller? Typisk akkurat når jeg endelig har bestilt meg ;p

Edit: På min ordre står det "godkj.lev". Hvor i prosessen er den da? :)

Jeg prater gjerne, men som fersk eier er jo ikke kunnskapen like stor som lysten. hehe

Står det Godkjent til levering vil det si at kredittvurderingen er godkjent og papirene er sendt til lageret som sender ut telefonen.

Er Netcom/Moobi som tar seg av retur/garanti saker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
status = avsendt nå :D

Det er vel det samme som sendt går jeg utifra? Hvor får jeg sporingsnummer?

Dette får du en mail om, med sporingsnummer link.

Er vel hos deg på onsdag denne da, og da kommer nok sim-kortet i posten enten i morgen eller onsdag :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å søke litt gjennom tråden her, men kan ikke si jeg ble så mye klokere.

Lurer litt på hva det vil koste å kjøpe en iPhone (16gb), hvis man vil kvitte seg med netcom abn så fort som mulig etter at man har kjøpt den?

Er det sånn at man kjøper iPhone, betaler første måned, sier opp abn og jailbreaker den?

Lenke til kommentar

Statusen på min ordre har gått fra "avsendt" til "fakt". Er dette riktig? Hva betyr egentlig sistnevnte?

10.11.08 17.05 INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 0065 OSLO

Det er alt som står på pakkesporing..

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
Er det sånn at man kjøper iPhone, betaler første måned, sier opp abn og jailbreaker den?

Si opp abonnement før første måned er over så slipper du å betale for måned nummer to. Og jailbreak er valgfritt, du behøver ikke for å få den opplåst etter brudd på binding til Netcom.

Lenke til kommentar
Statusen på min ordre har gått fra "avsendt" til "fakt". Er dette riktig? Hva betyr egentlig sistnevnte?

10.11.08 17.05 INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 0065 OSLO

Det er alt som står på pakkesporing..

Hva slags betalingsmåte har du brukt?

Det fra posten betyr at de har fått beskjed via sine terminaler at sendingen er pakket og sendt fra lageret, men at den ikke har blitt registrert på en postterminal enda.

Dette skjer nok tidlig i mogen tidlig at status endres til Motatt omlastningsterminal Oslo, for noen timer senere være registrert ankommet ditt postkontor ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jeg har betalt med Visa- kort (har blitt trukket for det).

Håper det er som du sier! Registrert Oslo i morra i 6-7 tida og på postkontoret mitt når jeg kommer hjem fra jobb :D Hadde vært fantastisk.

edit: Kommer sim- kort og tlf i ulike pakker? Jeg trenger vel strengt tatt ikke sim- kort, da jeg akter å ringe netcom og avbryte abb og låse opp tlf så snart jeg har iphone'n i hånden:)

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
Jeg har betalt med Visa- kort (har blitt trukket for det).

Håper det er som du sier! Registrert Oslo i morra i 6-7 tida og på postkontoret mitt når jeg kommer hjem fra jobb :D Hadde vært fantastisk.

edit: Kommer sim- kort og tlf i ulike pakker? Jeg trenger vel strengt tatt ikke sim- kort, da jeg akter å ringe netcom og avbryte abb og låse opp tlf så snart jeg har iphone'n i hånden:)

Da står fakt for fakturert og er helt riktig,

Simkortet kommer i brev i postkassen, men om du behøver å førstegangsaktivere med Netcom sitt er jeg ikke sikekr på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...