Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Fikk meg Iphone 3g i dag (ENDELIG)

 

MEN, alltid noe men!

Mobilen fungerer ikke slik den skal. Den ringer ikke, gidder ikke å få endra innstillinger osv. Det står også at sim-kortet er låst

Den lader ikke og kobler seg ikke til macen også!

 

Noen som kan hjelpe?

mvh fortvilet eier av en ødlagt iphone eier :(

Tro det eller ei men SIM-kortet ditt er sikkert noen år gammelt og støtter da ikke 3G og da er telefonen ordnet slik at ingenting virker selvsagt.

 

Skaff deg nytt SIM hos en leverandør, du får det med en gang og det aktiveres i løpet av noen timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk meg Iphone 3g i dag (ENDELIG)

 

MEN, alltid noe men!

Mobilen fungerer ikke slik den skal. Den ringer ikke, gidder ikke å få endra innstillinger osv. Det står også at sim-kortet er låst

Den lader ikke og kobler seg ikke til macen også!

 

Noen som kan hjelpe?

mvh fortvilet eier av en ødlagt iphone eier :(

Tro det eller ei men SIM-kortet ditt er sikkert noen år gammelt og støtter da ikke 3G og da er telefonen ordnet slik at ingenting virker selvsagt.

 

Skaff deg nytt SIM hos en leverandør, du får det med en gang og det aktiveres i løpet av noen timer.

Det er feil, sim kortet mitt er ca 5 år gammelt og telefonene min funker som bare det. Kan bare ikke bruke 3g'en :)

Lenke til kommentar
Nokon som har erfaringer i frå å kjøpe iPhone på sider som qxl o.l.?

 

http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...0&PageNum=1

 

 

Hold deg unna yellowpages

 

du får bare en telefon som er låst og sparer ikke mange kronene på å kjøpe den i Norge

 

du kan bruke et "lure sim kort", men anbefales ikke..... Også mange som har gitt negativ karakter, men yellowpages fjerner disse

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Noen her som kunne vært interessert i å bytte Iphone 3g mot min HTC Touch Diamond? Den er veldig pent brukt (2,5mnd gammel). Har alltid vært beskyttet av et invisible shield :)

 

PM meg hvis det høres interessant ut. 8gb versjonen går forsåvidt greit, så lenge det er 3g!

 

Jeg håper du ikke er for optimistisk her, da du ber folk om å bytte et brød med et muggent brød..

Diamond var for treg, for dårlig respons og i mine øyne kan jeg ikke skjønne hvorfor noen vil bytte de to.

Hadde det vært en HD hadde saken vært litt annerledes ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vært kjempefornøyd med min jeg men.. Det ble rett og slett for avansert og for mange funksjoner til at jeg kan ha den..

Iphone sitt brukergrensesnitt er enklere slik jeg har forstått det.

 

Angående hastigheten så er ikke det noe problem etter siste ROM (firmware), hvertfall ikke i mine øyne.

 

Skjønner at noen kan være uenige, men tro meg, jeg er ikke ute etter å lure noen.. Jeg kjenner både diamond's og iphone's svakheter relativt godt, og jeg regner med at dere andre også vet det.

 

Er bare prat om behovet for ulike typer funksjoner! :)

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke du prøvde å lure noen altså;)

 

jeg vurderte selv Diamond, men ble skuffet av dens treghet og flere av mine kamerater har denne og har mest lyst til å kaste den i veggen. Alle ville unngå Iphonen for alt i verden, mens de nå sitter å sikler og angrer litt på at prinsippene skaffet dem en, i dems øyne dårlig telefon :p

 

Hvordan er priforskjellene på en Diamond og Iphone frikjøpt fra bindingstid?

Lenke til kommentar

Hehe. Har hørt om flere som er misfornøyd med telefonen, men jeg faller ikke under den kategorien da:) Hehe.

 

Prisforskjellene er jeg litt usikker på. Når jeg kjøpte Touch Diamond for litt over 2mnd siden ga jeg 4500,- for en operatørfri telefon. Nå får man den noen få hundrelapper billigere tror jeg.

 

Enn iphone da? 8 eller 16 er ikke så nøye egentlig, har ipod nano til musikk :)

Lenke til kommentar

ca 4200 for en 8gb frikjøpt fra Netcom ligger Iphone 3G på.

 

Jeg ville nok lagt i 800 til for 16, da jeg liker å ha alt i ett i lomma.

Gikk fra telefon, bærbar og psp (for musikk), til Iphone og det er befriende :D

 

Liker utseende på Diamond veldig godt, og må innrømme jeg ikke har hørt eller testet etter nye oppdateringer.

Gi den et år til i utvikling og vi snakker passende str og innhold.

Lenke til kommentar

5000,- for 16gb da.. Kjøper man bare med et tilfeldig netcom abbonement og ringer og avbryter da eller? Jeg har onecall, og skulle likt å hatt det videre hvis jeg skifter tlf :)

 

Enig i at utseendet / størrelsen er veldig bra på Diamond. Aldri hatt en så hendig telefon. Pen å se på er den også.

Lenke til kommentar
Nokon som har erfaringer i frå å kjøpe iPhone på sider som qxl o.l.?

 

http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...0&PageNum=1

 

 

Hold deg unna yellowpages

 

du får bare en telefon som er låst og sparer ikke mange kronene på å kjøpe den i Norge

 

du kan bruke et "lure sim kort", men anbefales ikke..... Også mange som har gitt negativ karakter, men yellowpages fjerner disse

har du kjøpt fra brukeren?

Lenke til kommentar
5000,- for 16gb da.. Kjøper man bare med et tilfeldig netcom abbonement og ringer og avbryter da eller? Jeg har onecall, og skulle likt å hatt det videre hvis jeg skifter tlf :)

 

Enig i at utseendet / størrelsen er veldig bra på Diamond. Aldri hatt en så hendig telefon. Pen å se på er den også.

 

Jepp, rett over 5 lapper fri fra Netcom Small Talk. Er selv fornøyd One Call kunde med 16gb Iphone ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Da tok iPhone'n min helt ferie. Den har slitt en uke nå med at den restarter seg selv, med meldingen "Repair Needed - This iPhone cannot make or receive calls" eller noe i den retningen. Simkortet finner den heller ikke.

 

Prøvde å resette den fra iTunes uten at det hjalp så nå skal telefonen tilbake igjen. Første telefonen jeg har hatt som faktisk har trengt reparasjon, dette lover ikke godt!

Lenke til kommentar

Du har nok fått en mandagseksemplar. Det som er viktig å huske på er at iPhone 3G er i startfasen og at produsenten av enhetene har et stort press på seg da iPhone skal leveres til 70 land. Dette tilsvarer da et enormt antall iPhones som kan føre til dårligere kvalitetskontroll som videre fører til at noen må levere tilbake telefonen sin. (deg)

 

Prøv å ymte frempå at du ønsker en liten godtgjørelse for at du ikke kan benytte telefonen din nå. Det burde sette fart på de! :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...