Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

I utgangspunktet høres varmt vann + iphone ut som oppskriften på en dårlig idé, men for all del.

Selvfølgelig uten å skylle den i varmt vann ettpå ja! :)

Med cd'er har jeg klint en god del tannkrem utover og gnidd det godt inn slik at det legger seg som et belegg på cd'n.

Når jeg da har skylt det vekk, så ligger det fortsatt en ørliten mengde igjen nedi rillene, og som gjør at laserstrålen reflekterer ihht hensikten.

Samtidig så ser jo cd'n bedre ut, men det forutsetter at det kun er riper i beskyttelsesfilmen, og ikke på laget hvor dataen er lagret.

 

Så tanken var jo å ta tannkrem i mye mindre mengder enn når man kan skylle det av med varmt vann og forhåpentligvis ville det da kunne jevne ut ripen noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å kjøpe en beskyttelsesfilm du monterer på skjermen? De fjerner selvsagt ingen riper, men vil hindre deg i å få flere.

Det går også. Det rådet har jeg allerede fulgt så for min del så er det ingen fare ute og lurer. zagg.com er stikkordet.

 

Montgomery: Bestill på Zagg.com Var under tollgrensa sist jeg shoppa der.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Vil anbefale denne sjappa:

 

http://www.switcheasy-europe.com/Europe/index.php

 

Jeg kjøpte komplett sett med CapsuleNeo, men om du ikke bruker kapselen følger det med 2 filmer til å beskytte skjermen. De er 100 ganger bedre enn noen av de andre jeg har prøvd. Har vært innom ymse produkter fra DealExtreme, Zagg (InvisibleShield), og én utgave fra Applestore. Disse fra SwitchEasy slår dem alle. Jeg kommer aldri til å prøve noe annet :)

Lenke til kommentar

Poenget med tannpasta på cd platen er jo at sandkornene er så fine at de jevner ut ripen og gjør det som er under leselig igjen for laseren. Hvordan dette ville sett ut på en Iphone vet jeg ikke, men er vel tvilsomt at korna er grove nok til å gjøre noe som helst med glasset.

 

Er ripen så plagsom ville nok jeg heller tatt den med til en som driver med glass og hørt hva slags produkt de ville anbefalt.

Skal finnes produkter som er egnet til å fylle igjen enkle riper i glass som kanskje kan fungere her.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Problemet er løst. Ellers takk :)

Bra problem blir løst her for nå kommer jeg med ett...

 

Skiftet abbonement fra telenor til Tele2 og da skjer følgende:

 

SMS kan ikke sendes, mislykkes bare.

 

Når jeg ringer, kommer det opp en bok "Viderekobling aktivert" så må jeg trykke OK

 

Det 3. er at det faktisk står Netcom øverst til venstre på telefonen.

 

Noen som vet hva som er feil, prøvde å rette nummer til meldingssentrslen men jeg finner ikke ut hvor det er?

 

Hjelp.... :cry:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor SMS ikke fungerer; viderekobling aktivert er vel vanlig med folk som har annet enn Netcom med iPhone 3G; og den siste er helt vanlig med Tele2. Tele2 bruker nettet til NetCom så det er riktig det som står der....

 

Dvs, SMS er egentlig eneste problemet ditt. Og det skjønner jeg ikke hva feiler. Du har vel penger på kortet?

Lenke til kommentar
penger på kortet er en fordel som Tc sier :p

 

Det er ikke så dumt nei :D

Hehe, har ikke kontantkort da folkens, har sett en del til på dette men finner det ikke ut.

 

På Apple support henviser de til operatør med diekte link til Netcom men jeg betalte ut bindingstiden og har derfor Tele2 som sagt tidligere.

 

Enden på visa er jo at det ikke eksisterer noen som faktisk vet noe....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...