Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et kjipt problem med telefonen nå, har vært sånn en stund men i det siste har det blitt verre.

Hvis jeg skrur på vibrasjonen, står den ofte og hopper mellom at den er på og av, det vil si at den står og rister som bekreftelse på at vibrasjonen er på, så skrur den vibrasjonen av igjen med én gang, så på igjen. Tidligere har det fungert å bare skru vibrasjon av, så på igjen, men nå fungerer det også dårlig. Kjipt når man sitter på lesesal og telefonen begynner å riste ukontrollert, eventuelt kjipt å ikke kunne ha på lydløs.

Mistenker at det er en mekanisk feil, i så fall bør Apple bytte den ut. Noen andre som har vært borti lignende saker?

Lenke til kommentar

Weee, etter 3 dager kom min Iphone 3G i posten i dag, og det har jo gått overraskende hurtig.

Men merket jo fort jeg ikke får gjort noe som helst med telefonen før jeg mottar simkortet fra Netcom.

Noen som har erfaring med hvor lang tid det pleier å ta fra man bestiller via Netcom sine hjemmesider til man mottar simkort i posten?

Lenke til kommentar
Weee, etter 3 dager kom min Iphone 3G i posten i dag, og det har jo gått overraskende hurtig.

Men merket jo fort jeg ikke får gjort noe som helst med telefonen før jeg mottar simkortet fra Netcom.

Noen som har erfaring med hvor lang tid det pleier å ta fra man bestiller via Netcom sine hjemmesider til man mottar simkort i posten?

Hvis du porterer nummer kan det nok ta noen dager til! ;) Å portere nummer tar 10 dager for netcom..

Lenke til kommentar

Hei.

Trenger virkeli hjelp her.

Prøver og fjerne der det står lås opp til navnet mitt i stedet,var inne på system,core services,springboard app så no.lproj og la in en customized springboard.strings med navnet mitt og fikk vekk lås opp skriften til navnet mitt,men da forsvant datoen på kalender iconet. :wallbash:

Noen som har noen forslag på hvordan jeg kan få til dette uten at det påvirker noe annet??? :hmm:

Setter stooor pris på alle som vil hjelpe,hadde hvert utrolig kult og få navnet mitt der altså :w00t:

Lenke til kommentar
Gratulerer Archon. Jeg er så utrolig fornøyd med telefonen. Batterlivet kunne vært litt bedre, men er god nok for meg :)

Takker Tc47, jeg er veldig fornøyd enn så lenge her selv om Itunes ikke ville savnes om det ble borte :p

Har lekt mye med den siden i går og den er fortsatt full på batterimåleren, så ikke så ille som fryktet dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Da vil jeg bare ha gleden av og si GRATULERER :p håper du blir fornøyd, det er ihvertfall jeg. Akkurat nå kan jeg ikke forestille meg en annen telefon som gir meg så utrolig mange media muligheter.

Gleder meg så utrolig mye til Rolando spillet kommer.

Link http://rolando.ngmoco.com/

hvorfor er ikke de andre spillene dems på app store?

finner de ikke

Lenke til kommentar

Har en irritasjon med podcaster. Når jeg har sett/hørt podcastene og lar de ligge på telefonen en stund så går de tilbake som usett/uhørt igjen. Dette medfører da at før jeg skal synce neste gang må gå gjennom podcastene og spole de slik at de står som uleste igjen for at de skal slettes når nye blir lagt inn. Noen andre som har merket det samme?

Lenke til kommentar

Urk, så ustabil min er! Går jo nesten ikke ann å gjøre noen andre oppgaver når musikken spiller. Har man musikken på så enten lagger den andre oppgaven man driver med, eller rett og slett lukkes alt og går til Home. Dette gjelder safari, sms, email, kontakter, ja alt.

Skjønner i hvertfall hvorfor apple ikke har gjort det mulig å multitaske, den tåler det rett og slett ikke. Prøver også å bla meg gjennom alle platene mine i coverflow men klikker hver gang og lukker iPoden før jeg kommer halvveis. Triste greier.

Lenke til kommentar

Interesting... etter snart en uke uten andre problemer enn en safaricrash eller ti så bestemte telefonen seg for å bli rimelig krakilsk idag. Nå restarter den i hytt og pine, og har mistet dekning fullstendig. I blandt dukker det opp en feilmelding hvor det står "Repair Needed - Unable to make or receive calls"...

Er dette, eh, vanlig? Sitter på jobb så jeg får ikke gjort en restore på den, noen sjangs for at det vil fikse problemet eller burde jeg bare kontakte NetCom først som sist?

Lenke til kommentar
Interesting... etter snart en uke uten andre problemer enn en safaricrash eller ti så bestemte telefonen seg for å bli rimelig krakilsk idag. Nå restarter den i hytt og pine, og har mistet dekning fullstendig. I blandt dukker det opp en feilmelding hvor det står "Repair Needed - Unable to make or receive calls"...

Er dette, eh, vanlig? Sitter på jobb så jeg får ikke gjort en restore på den, noen sjangs for at det vil fikse problemet eller burde jeg bare kontakte NetCom først som sist?

Jeg har hatt min del med problemer med min, og restore/reboots virker på ganske mange problemer. Prøv først en hard reset om ikke det funker så ta en restore. Tipper den blir nogenlunde frisk igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...