Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært telefonløs i snart 2måneder, om ikke 3. Det har vært veldig behaglig, veldgi veldig behaglig faktisk. Men nå begynner samboer og foreldre å mase.

Fikk prøve Iphone på Lørdag, og jer er imponert over skjermen og touchscreen funksjonen. Men det var jo omtrent alt jeg rakk å prøve. Før man eventuelt bestemmer seg for å kjøpe en Iphone (Som mest trolig vil bli brukt som telefon og musikkspiller), er det noe man bør være obs på?

I form av negative sider. Slikt som batteritid, software muligheter o.l.?

Som musikkavspiller og telefon, sammen med surfemulighetene er den genial.

Det som trekker ned er at det er noe begrenset hva man kan gjøre med innstillinger, og vil du ta vare på en spesiell melding så må du ta vare på alle.

Jeg lader telefonen daglig, men det har mye med at jeg kobler meg på nettet via wifi. Gjør jeg ikke det kan det gå dager mellom hver gang jeg fyller på batteriet.

Det som og irriterer meg er at kalenderen ikke viser uke nummer, men det er kanskje bare meg.

Det som var avgjørende for meg var en grei telefon, med gode musikk avspillings og surfe muligheter.

Så for det andre bare være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lades via USB kabel, eller i stikkontakt. Følger med USB kabel i esken, og en liten konverter fra USB til kontakt.

Spill har den nok av, både gratis og dyre, samme gjelder programvare. Programvaren som følger med er veldig bra også.

Er enig med kommentaren over at det eneste kalenderen mangler er uke-nr-visning, men bortsett fra det er kalenderen faktisk ekstremt bra og den eneste kalenderen jeg har klart å bruke over lengre tid.

Anbefaler deg virkelig en iPhone, er en fantastisk telefon og medieboks, rett og slett en liten datamaskin som alltid er tilbyr underholdning og tilgjengelighet.

Lenke til kommentar
Er enig med kommentaren over at det eneste kalenderen mangler er uke-nr-visning, men bortsett fra det er kalenderen faktisk ekstremt bra og den eneste kalenderen jeg har klart å bruke over lengre tid.

Jeg ser en mangel til. For oss som ikke bruke en jailbreaket telefon, viser ikke kalenderen hva som skjer de nærmeste dagene UTEN å måtte gå inn på kalenderen eller sette på en påminnelse. Symbian S60 har Home-screen, noe slikt ville jeg gjerne hatt i "Slide to unlock" bildet også.

Lenke til kommentar

Har forsøkt å kjørt jailbreak på min 2. generesjons 3g iPhone via DENNE guiden. Den bruker QuickPwn, noe som tilsynelatende burde være en enkel prosess. Kommer dog ikke forbi skjermdump nummer 6. Jeg får ikke opp grønn hake for "check to verify that the ipsw file is valid", dvs det later til at QuickPwn ikke validierer firmwaren min, som er 2.1. Har forsøkt å gjenopprette iPhone, restarte telefon og PC, uten hell.

Forslag? =)

Dump:

post-39639-1224100828_thumb.jpg

Endret av Prytz.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

er vi veldig heldige så kanskje 2.2 men tviler

tror ikke Adobe har fått det helt til enda med Flash, men det er like rundt hjørnet, kanskje 2.5 er mer realistisk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Noen som vet hvor jeg kan finne bildene jeg har tatt med iphone,på macen??? :hmm:

på PC åpner den seg selv som en "hdd" så du kan se bildene i mapper..

i utforsker..

Lenke til kommentar

Er wifien svakere på nye iphone enn på gamle? Stod på akkurat samme sted som en fyr i dag, han fikk inn 4 nett på sin iphone (den gamle) og jeg sjekket med min, men jeg fant ingen på min iphone 3g? her hjemme finner jeg heller ikke nettene rundt og i huset, mens dataen og ipod touchen finner dem?:/

Lenke til kommentar
høres ut som det kan ha noe å gjøre med din telefon/wifi. finner akkurat det samme med ipod touchen og iphone 3g'en.

ja, mulig det:/ men syns det er rart isåfall, har funket før:S aldri vært i bakken eller noe, men prøvde å restarte nå;) får se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan finne bildene jeg har tatt med iphone,på macen??? :hmm:

på PC åpner den seg selv som en "hdd" så du kan se bildene i mapper..

i utforsker..

Bruker du noe program da eller??? :dontgetit:

Noen som vet hvor man finner bildene på mac da;lite poeng i å ta bilder når jeg ikke får de inn på macen,eller printe dem ut :thumbdown:

Please noen med mac som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...