Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har mottat en melding som du ikke har lest kommer iPhonen med påminnelse ved å vibrere på nytt ca 15 min senere. Kan det være det? Eller?

 

Jess, kan være faktisk. For de gangene det har skjedd har jeg motatt meldinger men svart via nettet, altså de står som ulest. Leser dem bare fra skjerspareren. Så det kan altså være slik at den bare har minnet meg på at jeg har motatt sms?

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt en Iphone 3G og har noen spørsmål.

 

Når jeg kobler til nett, vil Iphone fortelle hva jeg kobler til med slik at jeg vet når jeg bruker penger og nå jeg ikke gjør det?

 

Kobler Iphone seg automatisk av internett når jeg trykker hjem-knappen?

 

Spør om dette slik at jeg eventuelt ikke blakker meg helt...

 

Takker for svar!

 

Mvh

Zatuu

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

slik jeg har det er at jeg altid har 3g og wifi av.

så den står på Edge, skal jeg surfe et sted det ikke er er wifi, skrur jeg på 3g. der det er wifi skrur jeg på wifi....

ja når du ikke er inne på broweren er du ikke på nett..

siden du ikke betaler for og være koblet til, men mengde MB du laster ned

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
slik jeg har det er at jeg altid har 3g og wifi av.

så den står på Edge, skal jeg surfe et sted det ikke er er wifi, skrur jeg på 3g. der det er wifi skrur jeg på wifi....

ja når du ikke er inne på broweren er du ikke på nett..

siden du ikke betaler for og være koblet til, men mengde MB du laster ned

Har nå deaktivert 3G men finner ikke Edge.

 

Uansett skulle det være unødvendig å deaktivere for å slippe å bruke utilsiktet man burde jo få beskjed hver gang den vil koble seg opp til noe som koster penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du kan ha på 3g heletiden, bruke det istede for edge, men den bruker mye mer batteri, derfor skrur jeg den av.

som sagt betaler du bare pr MB ikke hva du er koblet opp med

Lenke til kommentar

Har eit litte problem med telefonen min eg kjemmer ikkje tilbake til hovemenyen når eg trykker på knappen får berre opp, Favoritter, Sist brukte, Kontakter, Tastatus og mobilsvar. Går ikkje an og slå den av, noke som har noke tips?

 

Er ikkje jailbreak på den og er oppdatert til siste versjon får ei god stund sida, skjede no i stad når eg var ferdig og snakke i telefonen.

 

Lurte litt på og gjenopprette den men då mister eg vel all informasjone på den, er der noke mluigheit og ta backup av telefonlista på den. Ser ut so du kan berre kopiere i frå pc til telefonen og ikkje omvendt i ituns.

Lenke til kommentar
Har eit litte problem med telefonen min eg kjemmer ikkje tilbake til hovemenyen når eg trykker på knappen får berre opp, Favoritter, Sist brukte, Kontakter, Tastatus og mobilsvar. Går ikkje an og slå den av, noke som har noke tips?

 

Er ikkje jailbreak på den og er oppdatert til siste versjon får ei god stund sida, skjede no i stad når eg var ferdig og snakke i telefonen.

 

Lurte litt på og gjenopprette den men då mister eg vel all informasjone på den, er der noke mluigheit og ta backup av telefonlista på den. Ser ut so du kan berre kopiere i frå pc til telefonen og ikkje omvendt i ituns.

 

Fann ut av det :w00t: var berre og holde inne på knappen og meny knappen so starta den på nytt.

 

Men noke so veit korleir en tekker backup av kontaktene i telefonkatalogen hadde vore greit og hadd viss det skulle skje noke

Lenke til kommentar
wifi koster ingen ting, så lenge du kobler opp til ditt eget nett, eller et annet usikkret nett.

 

Er jo derfor han (og jeg) lurer på om det finnes noen visuell indikator på at man bruker det ene eller det andre, eller for den saks skyld om det finnes måter å være sikker på at ikke telefonen driver å overfører data på mobilnettet uten at man vet om det.

 

Jeg har ikke lyst til å sitte å tro at jeg er på wifi og surfe, for så å få en regning på 50 kroner for det. Er heller ikke så lysten på at alle mulige småtjenester skal ligge å surre i bakgrunnen og sjekke om jeg har fått ny mail osv. på mobilnettet i de korte periodene av dagen hvor jeg oppholder meg utenfor wifi dekning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...