Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter bare her og surfer litt på NetCom sine sider, og ser på hvilke abb. jeg skal vurdere når jeg kommer hjem. Lurer derfor litt hvordan dere som har iTalk abb. syns om planene. Er det fks iTalk Small verdt de 399,- det koster i mnd?

 

Er vel ingen tvil om at jeg trenger en god løsning på dette med dataoverførsel, for akkurat nå blir jeg ruinert om jeg ønsker å bruke det for ofte her i USA. Tør ikke tenke på hvor mye det vil bli brukt når jeg kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar
Jeg sitter bare her og surfer litt på NetCom sine sider, og ser på hvilke abb. jeg skal vurdere når jeg kommer hjem. Lurer derfor litt hvordan dere som har iTalk abb. syns om planene. Er det fks iTalk Small verdt de 399,- det koster i mnd?

 

Er vel ingen tvil om at jeg trenger en god løsning på dette med dataoverførsel, for akkurat nå blir jeg ruinert om jeg ønsker å bruke det for ofte her i USA. Tør ikke tenke på hvor mye det vil bli brukt når jeg kommer hjem igjen.

 

Jeg har iTalk Small. Jeg var veldig kritisk før jeg kjøpte og jeg var sikker på at jeg skulle bryte abo. hos Netcom og finne meg noe annet. Men til mitt forbruk så viser det seg at dette er et ganske bra alternativ. Ringer rundt 100 min og sender ca. 150 meldinger i mnd. 100 mb i mnd er også mer enn nok for meg. Men dette er selvsagt kun aktuelt om forbruket stemmer med hva som er inkludert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Da har sikkert folk fått med seg at Adobe har utviklet Flash for Iphone/iTouch får håpe Apple er såpass greie at de tar dette med i neste oppdatering (2.2)

samt slik at man kan kjøre en applikasjon hele tiden. f,eks ett messenger prog

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Never gonna happen.

 

hvorfor ikke?

er det en grun til at det ikke er flash?

og nå som Adobe har laget en er det ikke noe i veien for å legge det ut.

tviler på at Adobe har laget den for morro skyld.

Lenke til kommentar

Trenger svar på 2 ting.

 

1.Har laset ned kb-disable autocorrecton fra innstaller,denne virket ikke da jeg laste den ned,må den aktiveres på en eller annen måte??? :dontgetit:

 

2.Noen som vet om det år an å legge radio haugaland og radio 102 til tuner(isåfall url?),da jeg ha lagt til alle nrk sine radio kanaler?

 

 

Takker alle som kan hjelpe :new_woot:

Lenke til kommentar
1.Har laset ned kb-disable autocorrecton fra innstaller,denne virket ikke da jeg laste den ned,må den aktiveres på en eller annen måte??? :dontgetit:

 

Gå til Instillinger -> Generelt -> Tastatur. Der skal du kunne velge autokorreksjon av/på.

 

jeg har vært der og sett men jeg har ikke noe valg der som heter autokorreksjon av/på ???? men jeg har installert den kb-disable autocorrection

Lenke til kommentar
Eg stilte ett spørsmål her om iPhone 3G i 'Hjelp, skal ha ny telefon' forumet.

Eg håper noen kan svare på det :)

Eg vurderer å kjøpe denne iPhone og eg lurer på om den er så bra som det sies og om det er mulig å skaffe den med så eg må kjøpe kode så eg kan lade opp telefonen. (har mer kontroll over forbruket da :p) Viss ikke så går det sikkert bra :) Eg vil gjerne høre litt om iPhone bruke er fornøyd med iPhone eller ikke. bør eg kjøpe den? Den gamle mobilen bær eg vel grave ned i hagen snart.

 

Litt usikker på hva du egentlig spørr om, men forstår jeg deg rett så ja kan du ha RingKontant til den. Du må derimot kjøpe den med et annet abonnement som du må bryte.

Minstepris for en 16gb er ca 5100, inkl bruddgebyr.

 

Selv er jeg veldig fornøyd med den, da den har de tjenestene jeg ønsker meg.

En bra mp3-spiller med god lagringskapasitet, kobling til Exchange.server, stor skjerm og tilkobling til wifi som gir en veldig ok surfing på nettet.

Det jeg savner er forsåvidt muligheten til å endre innstillingere noe mer selv, selv om jeg egentlig ikke trenger det. ~~~

Dessuten så savner jeg muligheten til å spare på enkelte SMS'er uten å måtte beholde alle fra samme kontakt.

Lenke til kommentar

Er det andre enn meg som tidligere har hatt den gamle iPhonen, men nå har byttet til den nye?

 

Mine erfaringer med iPhone 3G er at den på flere punkter er dårligere enn den gamle:

 

1. Batteriet er vesentlig dårligere. Med 3G skrudd av, brightness på samme nivå som den gamle, holder den gamle nesten dobbelt så lenge.

2. Knappene er dårligere - volumknappene er det omtrent ingen respons på i det hele tatt. Hjem-knappen er litt mindre tydelig respons på enn den gamle.

3. Softwaren er tregere - har ikke prøvd 2.1 på 2G, men på 3G'en har jeg 2.1 og jeg synes den virker tregere enn min gamle iphone. Den kan uansett ikke kalles spesielt rask. Det tar flere sekunder å åpne f.eks. sms/kamera/kontaktliste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...