Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

lite spm, når det står E vedsiden av NetCom bruker den Edge hele tiden da? er ikke det dyrer enn "vanlig" mobilnett.

hvis man skrur på 3G og det står 3G vedsiden av NetCom bruker den da 3G hele tiden?, dette er vell enda dyrer enn "vanlig" og Edge.

jeg vill styre selv hva som blir brukt 3G/Edge eller "vanlig"

 

takker for hjelp!

Lenke til kommentar

Du betaler ikke for å være tilkoblet mobilnettet, enten det er via GPRS, EDGE eller 3G, men for hva du overfører via mobilnettet. Da er prisen det samme uansett hvilken teknologi, men det teller på hastigheten. Altså, det han over skrev stemmer :p

 

Har hørt om at et program som heter FRING gir deg Skype på iPhone? Hvor kan jeg laste ned dette? På hovedsiden deres (www.fring.com) står det ikke noe om nedlastning til iPhone, men har lest andre steder om folk som har det til iPhone og iPod Touch.

Lenke til kommentar

Hei alle iPhone-eiere. Jeg skal kjøpe meg ny telefon snart og vil vite hvordan det virtuelle tastaturet er på iPhone. Jeg er vant med fysisk tastatur og skriver en del på telefonen.

 

Er det noen som kan komme med en objektiv mening om dette? Gjerne noen som også har hatt en telefon med fysisk tastatur. Jeg har prøvd (så vidt) tastaturet på en iPod touch og knotet en god del, men jeg skjønner at det er en vanesak.

 

Takk for hjelpen :)

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Å skrive er en vanesak, og det tar ikke lang tid før det sitter. Og når det sitter går det fort, vanskelig å sende korte meldinger :p

 

Tastaturet kan ikke snues på når man skriver melding desverre, det er en tingene som jeg synes burde komme i en senere oppdatering, for eksempel 2.2* sammen med Flash* og Copy&Paste.

 

(* Ja, Adobe holder på utvikle Flash og har sagt at det nå er opp til Apple. Gir Apple klarsignal sitter alle iPhone eiere snart og godter seg med Flash :D

 

*Hadde skrevet 2.1, men mente selvfølgelig 2.2 Beklager!

Endret av chberge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Du betaler det samme for EDGE og 3G, forskjellen er hastigheten på overføringen. Du betaler pr. mb, ikke hvilken teknologi som brukes.

 

ja det er jo greit, men hva med når man ringer og sender sms? det blir det samme det også

om den står på Edge, 3G eller GSM?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...