Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey.

Netopp fått meg en iphone 3g :D har netopp jailbreaket den og lastet ned en del,men har et par spørsmål jeg håpet jeg kunne få svar på?

1 hvilke programmer er et must å ha?

2 Kommer ikke inn på iphone med cyberduck,skriver inn ipen root og alpine men vil fort satt ikke koble til,prøvde også å endre fra por 21 til 22 og sette på sftp istedet for ftp som sto som standard :hmm:

Noen mÅÅÅÅ bare hjelpe har så lysst å prøve gba emulatoren og nes(finnes snes til iphone foresten)

Så tuuuusssssen Takk,håper mange kan prøve og hjelpe meg,er så frustrert. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hei. Hatt iphone litt over en mnd nä, men har i det siste opplevd ä bli slengt tilbake til hovedmenyen på telefonen når jg surfer på nettet. Jeg faller altså ut av safarien. Har opplevd de siste dagene. Veldig irriterende. Opplever noen andre det samme? Og hvordan kan det eventuelt fikses?

Lenke til kommentar

Min Safari begynte å tulle seg på 2.1, ikke noen problemer på 2.0.2. Likte egentlig bedre 2.0.2. Men nå er jo 2.2 under testing og på vei, så blir sikkert noen forbedringer der. Men er stress med alle disse oppdateringene, må rejailbreake hele tiden...

Jeg prøvde sourcen til Clubifone og den funket fint. Til du som hadde problemer, sikker på at du skrev de inn i Installer og IKKE Cydia? :p

Når man bryter abbonomentet skal man IKKE miste dekning og få ødelagt WiFi. Det er nok en feil et eller annet sted, men SKAL IKKE skje. Prøv å gjenopprett den i iTunes eller noe, så er den nok tilbake til normalen ganske raskt kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Hei. Hatt iphone litt over en mnd nä, men har i det siste opplevd ä bli slengt tilbake til hovedmenyen på telefonen når jg surfer på nettet. Jeg faller altså ut av safarien. Har opplevd de siste dagene. Veldig irriterende. Opplever noen andre det samme? Og hvordan kan det eventuelt fikses?

Har det sånn jeg å! men bare når jeg var her på diskusjon med iphonen i forbindelse med noe greier. Så hadde jeg skrivd en lang greie. Så plutselig ble jeg sendt tilbake til hovedmenyen

Lenke til kommentar
Har det sånn jeg å! men bare når jeg var her på diskusjon med iphonen i forbindelse med noe greier. Så hadde jeg skrivd en lang greie. Så plutselig ble jeg sendt tilbake til hovedmenyen

Er en bug i fw 2.1 og egentlig alle tidligere versjoner av 2.x. Forhåpentligvis fikset når fw 2.2 kommer ut.

Lenke til kommentar
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Noen poster er blitt fjernet.

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar
@Submaringer: I 2.1 har jeg oppdaget at Safari sliter en del med større internettsider, som foreksempel diskusjon.no, ba.no osv.

Den sliter ikke bare med større sider, den sliter vel så mye med å være i gang over lengre tid. Har ikke opplevd å kunne surfe over 20 minutter i strekk uten at den lukker seg. Og kun på mobile nettsider som iPhone-utgaven av vg.no, db.no o.l.

Lenke til kommentar
Jeg opplevde det samme på toget hjem fra Oslo igår. Usikker på grunnen, men hjalp litt med en restart.

Men den virket selvom det stod ingen tjenste?

Hjalp med en restart altså, får prøve med det da;) har slitt med dette i noen dager nå=/ skal til byen i morgen, så får ta meg en tur innom å høre om dette:)

Lenke til kommentar
Er nok ingenting å gjøre med, siden det begynte å skje på 2.1. 2.0.2 var jo mye mer stabil, men 2.1 er jo allerede under betatesting og går utifra at dette problemet blir fikset da.

Ja, får satse på det. Syns nå 3g-en er mer stabil etter siste oppdatering, men kan være noe jeg innbiller meg:P

Lenke til kommentar
@Submaringer: I 2.1 har jeg oppdaget at Safari sliter en del med større internettsider, som foreksempel diskusjon.no, ba.no osv.

Den sliter ikke bare med større sider, den sliter vel så mye med å være i gang over lengre tid. Har ikke opplevd å kunne surfe over 20 minutter i strekk uten at den lukker seg. Og kun på mobile nettsider som iPhone-utgaven av vg.no, db.no o.l.

Dette skjedde på min også, ganske ofte, også i 2.1.

Lenke til kommentar
Jeg opplevde det samme på toget hjem fra Oslo igår. Usikker på grunnen, men hjalp litt med en restart.

Men den virket selvom det stod ingen tjenste?

Hjalp med en restart altså, får prøve med det da;) har slitt med dette i noen dager nå=/ skal til byen i morgen, så får ta meg en tur innom å høre om dette:)

Virket ja, som i at jeg fikk brukt telefonen, men ikke ringt eller sendt meldinger. Hadde jo ikke dekning.

Lenke til kommentar

Var innom å hørte i dag hva som kunne være gale med senderforholdet, at det stod ingen tjeneste. Fikk beskjed å kontakte netcom, mulig det var noe gale med tlfen, eller programvaren, tror ikke fyren i butikken hadde særlig peiling. Men har skjedd hos meg senest i dag, fikk melding når det stod ingen tjeneste:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...